Kiábrándító Társ
Szöveges ítélet
Előre leszögezhetem, hogy, egy kicsit elfogultan írok mert már 18 éve Ford tulajdonos vagyok! Volt már Escortom, Orionom, Mondeom, (ezek benzinesek) Focusom (diesel) és most újra egy Mondeo (szintén diesel)! Azért is választottam ezt a márkát mert nagyon megbízható jó kapcsolatot lehetett kialakítani a szervízzel és a kereskedővel is és eddig mindíg meg voltam elégedve az autókkal. De ebből a Mondeoból teljesen kiábrándultam!Igaz, hogy 3 hónap csúszással kaptam meg az autót de az első két év felhőtlen boldogság! 130 lóerős 330 Nm es autótól szerintem nekem nem is kell erősebb! Még 6. fokozatban is remekül lehet vele előzni kényelmes, tágas és a teljesítményéhez képest keveset fogyaszt! De ekkor jöttek a gondok! Borzalmas brúgás a motortérből amit kb 2 hónap keresgélés után kiderítettek a szervizesek, hogy valami cső kilazult és az ad ilyen hangot, maljd ismét érdekes hangok törtek elő a lendkerék miatt, és elkezdődött a krimi! 75000 kmnél 160-as tempónál az autópáján egyszerűen elszállt a motor ereje és kigyulladt egy piros lámpa! Mind a 4 porlasztó csúcsot ki kellett cserélni (ekkor még garanciában egyébként 200ezer ft körül van)! Aztán megint minden rendben csak kisebb hibák a fantsztikus magyar utaknak köszönhetően és pont a garancia lejárta után kb 101000 km-nél ismét porlasztó Igaz csak kettő (de ez is 100ezer ft) majd 10ezer km után ismét de már 3 poorlasztó. Úgyhogy már ott tartunk, hogy a szervíz átvállat garancián tú is egy porlasztót saját költségre mert már nekik ég a fejük, hogy egy közel 7 miliós autónál ez lehetséges, de ez nem megoldás! És ahogy a szervizesek mondják rengeteg Mondeóval ugyan ez a probléma! Ezzel a Ford csak egyet ért el! A következő autóm Toyota lesz (ui.: A szervízben azt mondták ez valami vegyi szennyeződés miatt van, és megég a porlasztócsúcsok hegye, nem bírják az autók a Magyar gázolajat mert az sokkal roszabb a Némethez képest úgy mint pl az ukrán benzin a miénkhez képest. De rajtunk ez mit sem segít)
Hibalista
- Az egész Sony cd tár mert amikor kihozták sem működött
- Lendkerék cseréje
- Stabilizátor rúd, és jobb hátsó kerékcsapágy cseréje a fantasztikus magyar utaknak köszönhetően
- Porlasztók cseréje már legalább 3 szor kb 450ezer ft értékben
- (A megbízhatóság azért ilyen sok mert a rossz porlasztokkal sem hagyott cserben csak gyengébb volt, mint a fiam 1000es suzukija :P)
Ide hordtam szervizbe
Vagép Nyíregyháza
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Focus | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
