Kezdem imádni a gépet
Szöveges ítélet
Kezdem imádni a gépet, megy mint 130 ló együtt, közben meg csak megyek...csak megyek és még mindig van a tankban szmötty. Persze korai lenne 1000 km után mélyremenő következtetéseket levonni, de az első benyomás mégiscsak megvan. Szóval - az Astra 2.0 16V GSI kombi után - végre rászántam magam a dizelre (amit eddig meggyőződéssel szidtam, merthogy csak a baj van vele stb.) és nyugodtan mondhatom, hogy keresztbe megeszi a 150Le-s Astrát mind gyorsulásban, mind dinamikusságban...persze ezeket főleg az alacsonyabb fordulaszám tartományokban értem. Dehát mégicsak ez a fontos, nem versenyezni vettem a 1,5 tonnás gépet. 4. ben 1800 as fordulatról is képes meglepő gyorsulásra, és állva hagyja a legtőbb benzines társát - pedig 2-300 kiloval nehezebb náluk. Kényelmes elöl és hátul ill. a sok apró elektronika kényezteti a lelkemet is :-) Na mondjuk, hogy hibát is találjak - még nem sikerült a kényelmes pózt megtalálnom a pedál távolság kontra ülés távolság között, mivel a lábamban fél óra elteltével komoly görcsöket ébreszt a gázpedál ellen -nem tartása...egyszerüen olyan puha, hogy a lábfej súlyát sem tartja meg, igy tartanom kell helyette, hacsak nem padlógázon kivánok közlekedni. Összességében Király!!! ...Vegyétek és vigyétek, hogy hirdethessétek...stb.
Hibalista
- még semmi...
Ide hordtam szervizbe
Filkorn Szfvár
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 108000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | ASTRA Kombi 2.0 GSI | Következő autója? | MONDEO vagy Toyota/Lexus |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
