A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 2.0 Durateq Titanium 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Nagy kényelmes jó, mi kell még?

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem.Ez a harmadik Mondeóm,nagyon elégedett vagyok a típussal,így benzines kivitelben.
Az első Mondeómat 2001-ben vettem mk2-es már a szilva hűtőrácsos 1.8-as benzines volt.7 évig volt meg 200.000 km-ert tettem bele,nagyon elégedett voltam vele.
A második 2008-ban jött ez egy ugyanolyan, igaz facelift előtti 2002-es 2.0-es benzines szürke 5 ajtós kocsi volt Ghia felszereltséggel,mivel 6 évig volt meg erről írok elsőként,majd utána a faceliftes (szögletes ködlámpás) kombiról.
Visszaemlékszem még 7 évvel ezelöttre(2008) mikor bújtam a Mondeo-Focus hirdetéseket,egyszer csak 1.6 misért feltűnik egy szürke Ghhia 2.0-es Mondeo(akkoriban ez nagyon jó ár volt 2-2.5 milliós kocsik voltak).
Megvettem 146.000km-el,volt közép-felső vezetői ex cégautó volt,szervízkönyvel,de a kocsi elölről törve volt,illetve leis lett fújva Petrányi szakszervízben régebben.

Amit költeni kellett rá kuplung,önindító,lengéscsillapító,kutyacsontok,légszűrő,meg valamelyik trafó egyszer elszállt de nem volt drága a javítatása.

Motor,fogyasztás: Voltunk vele Horvátországban,az autópályatempót 190-200-ig simán bírta hazafele.Ezenkívűl rengeteg volt Pest-Balaton útvonal vele,a nagyátlagom Pestel 8.5 körül alakult,de ha csak város sok dugóval lekopogom de 10.7-nél többet nem mutatott sosem a fedcomp az elmúlt 7 év alatt. A rekordfogyasztásom szintén Pest-Balaton útvonalon hátsó utakon 90-105 között 5.7!!!! Ami nevetségesen kevés egy 146le-s 2.0 benzines motorral,de ez tényleg csak nagypapásan elérhető,amúgy számoljunk normális tempóval 6.5-7-el.A fogyasztása jó,megbízható,megy is bár egy dízel jobban meglódul.És sok év után tudtam meg hogy ez a 2.0 Durateq ami a kocsiban van nem más mint egy Mazda motor,tehát japán de amúgy az összes Mondeo 4 hengeres benzinese az tehát az 1.8-as is!Amit hiányoltam az egy 6-ik sebességfokozat mert 140-145 körül kb 4000-et forog a motor.
Így hát a 2.0 benzinest mindenkinek ajánlani tudom,dinamikus,ahhoz képest takarékos hogy mekkora testet kell húznia,nekem talán az 1.8 as gyenge lenne(főleg a 110le-os),de normál használathoz azis elég!

Nagyon kényelmes autó,egy 4 milliós 2008-as a6-ból átülve (ismerősömé) felveszi a versenyt,már-már olyan mint egy hajó,ugyanakkor futóműve nagyon stabil,és feszes.A Ghiának puhább,komfortosabb a futóműve mint a Titaniumnak.
Mindenképpen a faceliftes (2003.07 utáni) venném újra,sokkal jobban össze van rakva, a műanyagok minősége is kategórákkal jobb,nem nagy a szélzaj bennük,nem recsegnek a műanyagok,ja és ami a legfontosabb nem rohad!!! A rozsda határozottan a facelift előtt 2000-2003-ig gyakori jelenség a Mondeókon,főleg a belül az ajtók alján szeretnek rohadni,illetve átrohadni,szóval mindenképp szöglet ködlámpás facelift! De egyébként ki kell próbálni mindkettőt,és akkor lehet érezni a külömbséget.Tehát a szürke kocsink rohadt a fekete kombi egyáltalán nem!
Viszont a váltó a régebbiben jobban bejött,jobb volt a fogása,meg a váltási érzete is jobb volt.Amúgy a facelift 2-ben (2005 júniúsától,sedanban hátul csíklámbás,meg az oldalajtókon nincsen küszöb) visszarakták a régi váltót amiben az autó kijött 2000-ben.
Tehát mindenkinek ajánlom a típust,így 14 év Mondeózás után (ebből 7 évig volt mk3 2.0 benzin 146 le).
Fenntartási költsége nem vészes,kategóriájában olcsón fenntartható,alkatrész sok van hozzá,pláne ugye sokat hoznak be jobbkormányosan !
Sajnos kiköltöztem Münchenbe(munka miatt),és itt vettem egy e46 318i-t,mivel pár napja van meg az autó véleményt még nem tudok írni róla,amúgy egyik barátomé volt itt kint és azért vettem meg.

Képek a kocsikról:(Az első képen a régebbi,utolsó kettőn az újabb)

Hibalista

- Szürke 2002-es(6 évig volt meg az autó): Kuplung,önindító,lengéscsillapító 11.000Ft/db,kutyacsontok,légszűrő,meg valamelyik trafót is cseréltem,olaj-légszűrő - - Fekete faceliftes 2004-es kombi(1 évig volt meg a kocsi):Komplett csapágy csere az elsők:12.000Ft/db, a hátsók:40.000ft/db (ESP,ABS miatt),olaj-légszűrő

Ide hordtam szervizbe

Pál Autóház gépjárműjavító 15.kerület

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 26000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Mondeo 2.0 benzin (2002) Következő autója? 318i
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)