Igazi kelemes túrázó!
Szöveges ítélet
Nagyon szeretnivaló autó! A méretei pont jók, nem túl nagy, nem túl kicsi. A motor nekem tökéletes, lehet vele haladni, autópályán 130-150 között 7litert fogyaszt, de 4000 felett nagyon húz. Jó tudni, hogy ott ül az a közel 180 ló. Szeretem a V motor hangját, mégha csa 6 henger is van benne. A belső bézs kárpit kimondottan tetszik és mindenki aki bele ült elismerően mosolygott.
Látszik rajta, hogy mikor kompromisszumot kötöttek a tervező asztalnál a Ford mérnökei, ez lett a GranTurizmo és az ST220 a SportCruser. A menetstabilizáló tejesen alkalmatlan gyors, szűk kanyarok apszolválására. Simán leveszi a terhelés a hajtott kerekekről és szépen befordulunk. Lehet még pislog is hozzá kettőt...
Sajnos nem a Bp-i heyi utakra van kitalálva. NEm az ereje miatt, a nehéz test tehetlen moszgása sajnos szétráz mindent az autóban a budai, szétfoltozott, szintezetlen kacskaringókon.
Mindent összevéve igazi nagy utazó. Élvezet vele nyugodtan átszelni Európát, és ha ez kisé unalmassá válik nyuodtan lebüntethetünk vele egy két E220 CDi-t ha úgy tartja kedvünk.
Hibalista
- Kéziék járat és bowden, job hátsó féktárcsa betét (beragadr a kézifék hiba miatt), hátso silentek, lámpa emelő motor, üzemanyag jelző
Ide hordtam szervizbe
Auto Fort
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 306 Sedan 1.4 | Következő autója? | Audi A6 3.0 V6 TDI Quattro |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
