Három év stressz
Szöveges ítélet
Imádtam. Első komoly autóm volt, szerelem első látásra (félbőr, dízel-automata, napfénytető, óriási csomagtér, tágas utastér, stabil futómű, brutális nyomaték). Fél évig minden rendben volt, de egyik reggel elindulás után pár másodperccel leállt. Hidegen rángatott a motor. Mindig a legváratlanabb pillanatokban állt le, szervó el (fék, kormány), halálfélelem. Mindig a tükröt néztem, hogy ki száll belém. Szakszervízben csúcs csere, új program. Három hónapig minden rendben, majd minden kezdődött előlröl. Vissza a szervízbe, új progi, újabb három hónap nyugi. Egy éven belül újabb csúcscsere, persze garancia nélkül, pedig vittem az üzemanyag számlákat, hogy csak OMW-nél tankolok, de hiába. Később az üzemanyag szivattyút is cserélték, de semmi nem változott. Egyszerűen nem találták a hibát. Cserélgették az alkatrészeket, de csak sötétben tapogatóztak. Nehezen szántam rá magam a cserére mert ha jó volt szerettem, de amikor elvitték fellélegeztem. Három év alatt nem bírtam megszokni az iszonyú ricsajt hideg motornál. Nem tudtam kinyitni a tetőablakot, mert bejött az olajszag. Megfogadtam, soha nem veszek dízelt, csak Japánban gyártott japán benzinest. Azóta Accordot hajtok és nem bántam meg. Nem hittem hogy ekkora minőségi külömbség van a két autó között, pedig mondták. Inkább gyakrabban tankolok, de szervízbe csak olajcserére járok.
Hibalista
- 2 garnitúra porlasztócsúcs
- nagynyomású szivattyú
- jobb első ajtó beázott
-
Ide hordtam szervizbe
Váci úti Auto Fort
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Bravo | Következő autója? | Honda Accord Executive Tourer 2.4 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.8/10) |
