Ha a belvárosban parkolnál, hajnalban kell érkezned
Szöveges ítélet
140 ezer kilométerrel került hozzánk. Így volt jobb mindkettőnknek. Azért lett Ő, mert a haverom járt vele, és így megvettük a cégtől féláron. Céges autó volt a lelkem, állítólag 10 ezrenként szervizelve. Nos az első olajcserénél - vásárlás után 2 héttel - kiderült, hogy kb 50 ezer km óta nem nyúlt bele senki. Az olajcseréket (szürők, miegymás) persze - mint később kiderült - kiszámlázták. Azóta szűntelenül hajtjuk, árkon bokron át, két és fél éve. 230 Km/h-val biztosan (és tartósan!) megy. De csak egyszer próbáltam.
Tényleg.
Na jó kétszer.
Semmi baja (Persze 12 ezrenként vérátömlesztünk, de ez csak az én mániám.)
Ha a belvárosban szeretnél parkolni egy Mondeoval - hajnalban kell érkezned. Nagy a kaszni, de legallább óriási helyen fordul meg. Nem túl FORDulékony a drága. (Bocs, ezt már régen el akartam sütni. Tulajdonképpen csak ezért népítélkezem. :) Ellenben átkozottul kényelmes, szeretjük.
Mintha azonban kezdené feladni (vízpumpa, AC, + egy ideje nyekergős játékmacik laknak jobb hátul a lengéscsillapító környékén.) Persze 190 ezernél ez talán belefér. (Nem vagyok elfogult, oké?)
Most vennék egy kombit.
Mondeot.
Jön a kis Vuk.
Még nagyobb csomagtartó kell, Nyuszómuszó...
Hibalista
- 188 ezer km-nél vízpumpa és üzemanyag pumpa (Ez utóbbit az egyik szalon 83 ezerért a Ford Petrányi pedig 49 ezerért árulta)
Ide hordtam szervizbe
Maszek.
Ööö. Egyéni vállalkozó.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Grand Senic | Következő autója? | Ford Mondeo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
