A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 1,8 Ambiente 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fehér bálna

Szöveges ítélet

Az autó 2004 december 22-én került családunk tulajdonába újonnan a szombathelyi Strauss szalonból (valamivel jobbak, mint a soproniak). Ez a harmadik Mondeonk, az els? 97-es, a második egy 2001-es évjárat volt. Ambiente - tehát alapfelszereltség. Egy-két extra jutott azért bele, pl. 8 lufi, f?tött els? szélvéd? és ablakspriccel?, xenon, sony mp3cd. Szerethet? autó, persze hacsak nincsenek az embernek túlságosan extra igényei, arra meg ott a Ghia, vagy a Titanium X kivitel. Az, hogy hiányzik a motorburkolat enyhény zavaró tény, f?leg, ha tudja az ember, hogy az el?z?ben volt (2001-es évjárat)-akármit is mond a szerviz, ez spórolás... Viszont az utastér ennek ellenére halkabb lett. Futásteljesítménye nem túl nagy (24000/év, szemben az el?z? 45000/évével). Hibákra ezidáig nem derült fény. Egy 160-nal vett kanyarban ottmaradt a bal hátsó dísztárcsa, amit pofátlanul drágán osztogatnak a márkakereskedésben-6000ft volt és még várni is kellett rá-válasz: vegyél alufelnit...
Nem sportautó, de pörgetve egész dinamikus: autópályán tartható vele a 180, rövid ideig magasabbra is megy, de itt már hangos és sokat is fogyaszt.
Nem bántuk meg, jó vétel, csak ajánlani tudom.
17"-os felniken 225/45 R17-es GY Eagle F1-eken gurulva hajmeresztő kanyartulajdonságok, ebben a kategóriában azonos évjáratú modellek mellett nincs jobb, a Passat futóműve ehhez képest limbóhintó...
Sony CD-s rádió csúcs, aki vesz, ilyet keressen, akinek nem jut, az pedig sürgősen szerezzen egyet bele:-)

Frissítés 1,5 évvel az eladás után
Jó áron váltunk meg tőle, talán mert tökéletes állapotban volt és nagyon vigyáztunk rá.
Egy céges Avensis követte. Hát, Toyota megbízhatóság ide vagy oda, a Mondeo megbízhatóbb volt (kezdem azt hinni, hogy a Toyota minőség csak merketingfogás), igaz a Toyotába több km megy (másfél év alatt 85ezer)és kevésbé vigyázunk rá. Motorikusan a Toyota veri a Mondeot, de nem csoda, 130LE és súlyban nincs sok különbség.
Minősgégérzetre és masszivitás érzetre jobb a Mondeo, a Toyota műanyagnak tűnikés 1-2 dolog zörö is benne.
Az Avensis halkabb, a Mondeo 110 LE-s motorja elavult konstrukció, ezért a változó szelepvezérlésű Toyota motor fogyasztásban is veri, méghozzá több mint egy literrel.
Viszont saját autónak a Mondeot választanám, több bent a lélek, mint ezekben a minden ergonómiát nélkülöző japánokban.

Hibalista

- bal hátsó dísztárcsa, jobb hátsó zárszerkezet

Ide hordtam szervizbe

For-Top Sopron - Elég drága és szakmailag is lenne miből javulni...

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Maki Sopron

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 92000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Mondeo 1,8 Ambiente Következő autója? Toyota Avensis 1.8 vvt-i 2007
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)