Fehér bálna
Szöveges ítélet
Az autó 2004 december 22-én került családunk tulajdonába újonnan a szombathelyi Strauss szalonból (valamivel jobbak, mint a soproniak). Ez a harmadik Mondeonk, az els? 97-es, a második egy 2001-es évjárat volt. Ambiente - tehát alapfelszereltség. Egy-két extra jutott azért bele, pl. 8 lufi, f?tött els? szélvéd? és ablakspriccel?, xenon, sony mp3cd. Szerethet? autó, persze hacsak nincsenek az embernek túlságosan extra igényei, arra meg ott a Ghia, vagy a Titanium X kivitel. Az, hogy hiányzik a motorburkolat enyhény zavaró tény, f?leg, ha tudja az ember, hogy az el?z?ben volt (2001-es évjárat)-akármit is mond a szerviz, ez spórolás... Viszont az utastér ennek ellenére halkabb lett. Futásteljesítménye nem túl nagy (24000/év, szemben az el?z? 45000/évével). Hibákra ezidáig nem derült fény. Egy 160-nal vett kanyarban ottmaradt a bal hátsó dísztárcsa, amit pofátlanul drágán osztogatnak a márkakereskedésben-6000ft volt és még várni is kellett rá-válasz: vegyél alufelnit...
Nem sportautó, de pörgetve egész dinamikus: autópályán tartható vele a 180, rövid ideig magasabbra is megy, de itt már hangos és sokat is fogyaszt.
Nem bántuk meg, jó vétel, csak ajánlani tudom.
17"-os felniken 225/45 R17-es GY Eagle F1-eken gurulva hajmeresztő kanyartulajdonságok, ebben a kategóriában azonos évjáratú modellek mellett nincs jobb, a Passat futóműve ehhez képest limbóhintó...
Sony CD-s rádió csúcs, aki vesz, ilyet keressen, akinek nem jut, az pedig sürgősen szerezzen egyet bele:-)
Frissítés 1,5 évvel az eladás után
Jó áron váltunk meg tőle, talán mert tökéletes állapotban volt és nagyon vigyáztunk rá.
Egy céges Avensis követte. Hát, Toyota megbízhatóság ide vagy oda, a Mondeo megbízhatóbb volt (kezdem azt hinni, hogy a Toyota minőség csak merketingfogás), igaz a Toyotába több km megy (másfél év alatt 85ezer)és kevésbé vigyázunk rá. Motorikusan a Toyota veri a Mondeot, de nem csoda, 130LE és súlyban nincs sok különbség.
Minősgégérzetre és masszivitás érzetre jobb a Mondeo, a Toyota műanyagnak tűnikés 1-2 dolog zörö is benne.
Az Avensis halkabb, a Mondeo 110 LE-s motorja elavult konstrukció, ezért a változó szelepvezérlésű Toyota motor fogyasztásban is veri, méghozzá több mint egy literrel.
Viszont saját autónak a Mondeot választanám, több bent a lélek, mint ezekben a minden ergonómiát nélkülöző japánokban.
Hibalista
- bal hátsó dísztárcsa, jobb hátsó zárszerkezet
Ide hordtam szervizbe
For-Top Sopron - Elég drága és szakmailag is lenne miből javulni...
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Maki Sopron
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 92000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Mondeo 1,8 Ambiente | Következő autója? | Toyota Avensis 1.8 vvt-i 2007 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
