Ezüst nyíl
Szöveges ítélet
Mivel első diesel autóm , így erőteljes fentartásokkal küszködtem.
Amit persze sikerült nagy nehezen! leküzdenem. Sokáig furcsa volt szinte mindene , előző suzuki swift autómhoz képest. Amit nem kell mondanom hogy méretei miadt kellett megválnom tőle. És mivel nagy autót akartam , amihez lehetőleg nem kell Mol részvényt vásárolnom , hanem éppen csak csipegeti az üzemanyagot Igy esett a választás erre a böszme nagy Ezüst nyílra! (Mert így hívjuk)
Visszatérve a furcsaságokhoz , minden tiszteletem a Ford terezőké de értetlenül rázom néha a fejem minek kellett ennyire drasztikusan megnyújtani a sebesség fokozatokat?! Tudom hogy ott van a 300 nm -körüli nyomaték , (meg a dupla faláb)de akkor is ! Az felejtős , hogy p.l.:2-es fokozatban nagyon lassan csorogjak egy kanyarban rángatózás nélkül! Az pedig hogy 2-es f. megpróbáljak elindulni esetleg , megsem kísérlem. (Bezzeg a jó kis benzinesek) Azt álmomban sem gondoltam , hogy egy diesel autót 1-es induláskor lelehet fullasztani , na ezt nem nehéz !
Mostanra persze már szokva van a kis huncut!
Egyébként 80km/h felett kezd éledezni az autó 100-110 felett rendesen megdöbbentően túrja magát!
Előzéseknél abszolút nem igényel visszaváltogatást.
Bár mielőtt nekikezdek előtte jól meg kell terveznem , mert lustán kezd neki. Súlyos 1-2 másodpercig nem történik semmi , aztán meg mintha valagba rúgnák.
A tempomat baromi jó! Lehet lassítani , ill. gázt adagolni a kormányról kényelmesen , csak kár hogy ezt is lustán , komótosan végzi.
A kényelem az tényleg elsőosztályú! Nagyon szép a beltere , hatalmas nagy , kényelmesen elférünk 3-gyerekkel + asszony.
És ami a nagy lényeg semmi problémám nemvolt sem télen , sem nyáron a döglesztő melegben Ezüst nyíllal !
Habár hazudok, egy problémám volt , az is az én baromságom miatt!! Belementem egy vízzel teli kátyúba , ami igen szépet koppant! Akkor még nem jelentkezett semmi baj , csak miután hazaértem és megálltam , kis idő múlva megint bepattanék a verdába nagyot durranva beült a bal első futómű ! Hát nem volt őszinte a mosolyom!!
Aztán a szerelőnél sem a 25000ft-ra.
De legközelebb jobban figyelünk (nehéz az a diesel motor ott az elejébe)
Aztán oil cserén ,gáz oil szürőn kívül még nem vettem bele semmit.
Nagyon hálás jószág,imádom,még a család is !
Hibalista
- Bal első spirálrugó törés (amíg elvergődtem a szerelőig 40km/h, már a torony csapágy is elköszönt.) Bontós rugó 8000ft , skf csapágy 10000ft
Ide hordtam szervizbe
Ezer éve ismerős még a ladás korszaktól. Maszek szaki Gyömrői ISTEN !!!
Szak szervízre nincs idegrendszerem,sem pénzem!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Suzuki swift | Következő autója? | Ford galaxy |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
