A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 2.0 TDCI GHI 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Elm street

Szöveges ítélet

Nem sajnáltam, bírta a 210-et óra szerint autópályán persze. De megálláskor tocsogott a gázolaj a hengerfejen és persze füstölt. Az automata váltó gyakran rángatott, pl 4.-ben 50-nél olyat tett, hogy visszakapcsolt, felkapcsolt másodpercenként, és majd szétesett, úgy rángatott, de kis gázadás után vagy elvételkor megszűnt, de furcsa, hogy ezt elő lehetett hozni. Turbólyuk: mint a ház. Behajtás lendülettel kereszteződésbe, 60-70, erősebb fékezéssel le 25-30-ra, majd hirtelen kiugrás, mert kiférsz. Na ezzel nem. Padlógáz esetán kb. 1,5 mp szünet és csak akkor ugrott. Sokszor inkább meg kellett állni. Ha mégis kiugrás, akkor meg a padlógáznál 5 ezerig felpörgött (bőven a pirosba), majd szétesett. Az utcán azt hitték a jócsávó menőzik. Fék, futómű jó, (IPS), fűtött szélvédő hasznos, ezek jók. Ablaktörlő lapát cserénél (hidegben, vizesen) kicsúszott a kezemből a kar és megütötte a szélvédőt. Berepedt, 3 hónap múlva csere. Ha mondjuk egy kis gumibak lenne az alján nem törne el. Meg ha ügyesebb lettem volna, de nem ütött nagyot, talán a körömre se fájt volna. Az a szar megrepedt 5 cm hosszan. Hátsó ülés rosszabb, mint a Trabantban. Vízpumpa csere 80 ezernél. Na és a csoda. Menet közben leáll a motor.
Semmi rángatás, csak leáll, mintha levennéd a gyújtást. 2. verzióban villog az izzítás jelző, gyengül a motor teljesítmény. Ha megálltam, laállítottam, újra indítás, mindjárt jó. Van mikor indítás után hazafelé ugyan ott, kb. 700m-re az indulástól leállt. Csak kanyarodáskor. Ilyenkor váltó üresbe, gyújtás le, indítás, vissza sebességbe. Meg figyelj közben, a kanyarodásra, fék alig, kormány szintén. Jó játék. Na most 60 ezer után jött a hiba, és 160.ezerig megvolt, a szerviz csak pislogott. Fehérváron azt mondták valószínű kábelköteg csatlakozóban a hiba. Kanizsán nem tudták mi a baj, mert a kód törlődik ha újra indítod. 1 hétig ott volt a kocsi, állítólag jártak vele, de nem jött elő. Nálam volt olyan nap, hogy 15x állt le. Utána 1 hétig csak 1x. Szóval szépen csomagolt szar. Csak úgy mertem kiszállni belőle, hogy ugyanott cseréltem Focus-ra. 7,8M volt újonnan, 2,6M 4 évesen. BULI. A Focus sokkal jobb. Kényszer csere, de Mondeo soha többet. Ja és Pesten egyszer bevittem szervizbe, mert újonnan 3.000 km-nél füstölt, de az első kérdés: Itt vette? Nem. Hát csak 1 hét múlva van idő. Legnagyobb: már tudtam, hogy becserélem. Gárdony és Adony között van egy jó hullámos út. Megeresztettem. A futóműnek minden dícséret, ahogy az úton tartotta a kocsit. Amikor kifordultam a 6-os útra, balról jött egy kocsi, de elég messze. Simán kiférek. Kifordultam és padlógáz. Autó nem megy. Gázfröccs. Semmi, mintha 5.-ben lenne egy kocsi ami nem rángat, de nagyon lassan gyorsul, nem gyorsul inkább lassul. Mögöttem villogtak. Vészvillogó, lehúzódás. Dudával előznek. Ja nem én voltam marha, a kocsi. Motor leállít, újraindít. Nem megy. Na akkor ez lehet váltó hiba. Átkapcsolva manuálisra jól ment, pofoztam egész 5.-be, 140, minden ok, vissza automatába de nem jó és megálltam. Megint nem jó. Gondoltam beszart valami vezérlés. Aztán kb.15 km után meggyógyult. Gondolom az olaj a váltóban úgy összerázkódott, hogy nem volt meg a vezérléshez szükséges nyomás, azért nem kapcsolt. Ja és még a váltó olaj is szivárgott. De azt mondták ki kellene venni, mert a motor váltó közötti tengely szimmering. Inkább töltsek rá. A mázli: vasúti síneken sosem állt le, igaz a hibát ismerve sose mentem 50 alatt a síneken. Motorhang=kapálógép. Szörnyen kopogott. Újonnan is. Fogyasztás ha kibírod: 5,5L, ha nem 10L (autópálya 180-190-nél), városban 8,5L.

Hibalista

- Bal első kerék ABS sensor. Vízpumpa. Bóvli automata váltó felár 800 ezerért. Nagynyomású csövek tömítése. gázolajfolyás.

Ide hordtam szervizbe

Nagykanizsa: az eladó: készség volt, de a váltóval nem tudtak mit kezdeni, ami szerintem a leállásba is beleszólt. Vezérlési gond lehet. Volt programcsere, de nem lett jobb.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Boglárlelle, főúton, maszek: kényszerű fékbetét csere azonnal. Korrekt ár, gyors munka. Sajnos nem emlékszem a nevére. Autósbolt és szerviz együtt.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (4) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Lumina APV Következő autója? Chrasler Grand Voyager Stown and Go 2.8 Automata
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)