Elég a meglepikből, unalomra vágyom
Szöveges ítélet
Az előző is Mondi volt, az első szériából, 2 literes benzines, fullos. A jót könnyű megszokni, sose lesz még egy olyan fasza járgányom. Ezzel már nem vagyok olyan nagyon boldog. Kereskedésből vettem, persze hogy piszkált órával. A hibák jelentkezése azt mutatja, hogy kb. 100 ezer km-t kell hozzáadni a vásárláskor mutatott értékhez, de ezzel tisztába voltam. A kuplung kinyomó csapágya kezdte a sort, zúgott és idegesített. Ha tudom, hogy az egész szettet ki kell cserélni emiatt, még 1 darabig tűrtem volna a zúgást. (240 ezer jó magyar forintok :() Az olajradiátor (vagy hőcserélő vagy a f@szom se tudja a pontos nevét) termosztátjáról az egyik jónevű szervízben nem is tudtak, a Mondi-klubtól kaptam tippet és bejött, a javítás bivalyfütty, fél nap és 6 rugó + cc. 3 a cucc hozzá. A vízszivattyú tárcsájának a leválása 200 ezer km-nél tök normál jelenség állítólag, szereléssel együtt 35-ből megállt A fékek megint csak nem számítanak, természetes kopás, mint az előbőr-hiány :)
Nagy melegben a légkondi miatt hajlamos melegedni a motor, persze lehet, hogy 40 fokban nem kellene nyaralni menni teli kocsival és tolni neki 150-nel, de szerintem ezt még bírnia kellene.
A sok apró hiba miatt kiszerettem belőle, hiába nagy, hiába a bőr belső meg a jó rugózás, a sok kis apró flehó, ennek a szerelemnek vége. Na jó, azért barátok maradhatunk...
Hibalista
- tengelykapcsoló kinyomó csapágy
- féktárcsák-betétek
- olajradiátor termosztát
- vízszivattyú
Ide hordtam szervizbe
Kovács Zsolt maestro, Nagykőrös
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 62000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Mondeo I | Következő autója? | valami japán gány |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
