Egy jó választás
Szöveges ítélet
Előre is elkelne egy parkoló radar, mert az első 1000km-en amíg hozzászoktam a méreteihez, sajnos maradtak nyomok a sárvédőn. Próbáltam kézzel is váltani, de a durashift jobban tudja a dolgát. Elég eldönteni mennyire akorok sietni, gyorsítani, aztán nyomni a gázt. Papír szerint 98 Kw teljesítmény 340 Nm nyomaték, hát elégnek tűnik. A feleségem első útjáról hazatérve azt mondta: "..Hát ebben nem véletlenül van fejtámla...". A tempomat hibátlan, nagyszerűen működik az automata váltóval. Hegyi utakon 80 km/h sebességre beállítva, gyönyörűen kapcsolgatja a 3. 4. 5. sebességet, függően hogy hegy vagy éppen lejtmenetben van a kocsi. A másik ami meglepő, hogy az automata mintha takarékosabban bánna a gumiköpenyekkel. Viszont miután a motorfék üzemmódra enyhe fékezéssel lehet rákapcsolni, a fékbetétek hamarabb fogynak. A 6 CD-s gyári hifi nagyszerűen szól, hasonló minőségű gyári beépítést, talán a Renault Velsatis-ban hallottam. A futómű hangolása remekül sikerült, tulajdonképpen csak az tűnt fel, hogy megszokott kanyarokban lényegesen nagyobb sebességgel lehet áthaladni.
Amit hiányolok a gyári extrák mellett, hogy a kormányfűtés nincs benne az autóban.
Hibalista
- Eddig semmi!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf III Trend 2.0 Aut. | Következő autója? | Bármi, de Japán márka kizárva! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
