A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 2.0 TDCI Trend 115LE 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Jó családi autó. 2 gyermekig

Szöveges ítélet

Sajnáltam eladni a Compact BMW-t, de kinőttük.
1 hónap keresgélés, gondolkodás után végül a Mondeora esett a választás. Még sosem volt dízel autóm, mindig a benzineseknél kötöttem ki. Még nem sok kilométert mentem ezzel, de a mostani véleményem, hogy nem lesz többet benzines autóm. Amit már ilyen kevés használat után nyilatkozni tudok róla az, hogy:
Nagyon kényelmes. Az ülés a kanyarokban fogja a derekamat, ahogy kell. Az ember kimenne vele a világból mindenféle megerőltetés nélkül. A Trend felszereltség nekem bőven elegendő minden megvan, ami kell. Amit furcsállok, hogy kispóroltak az a fedélzeti Computer, de az nem létszükség.
A fekete metál fényezés-vajszínű belső csúcs.
A mienk 5 ajtós változat, ami szerintem a csomagtartó kihasználhatósága szempontjából sokkal jobb, mint a sedan. Igazi családi autó. A fogyasztás pedig önmagáért beszél. Elég sokat megyek városban is, rövid, hosszabb távokat egyaránt; -hozzáteszem a Mecsekben! nem az alföldön!- és teszteltem a fogyasztást.
Kb. fele-fele arányú országúti és városi közlekedés mellett 6,5~6,8, max 7 l/100km; Kicsit több országúti~6 l/100 km Azt tapasztaltam hogy ahogy bejöttek a hideg idők akkor sem fogyaszt többet Ez sem egy utolsó szempont, sőt. A 115 LE/280Nm/1900 Nagyon szuperül, dinamikusan lehet vele autózni. Nekem az érzetem inkább az, hogy 1500-as fordulattól már húz, és kb. 2100-nál „ragaszt” az ülésbe. Nem bántam meg. A kis családom is imádja.
Még 1 dolog amit most próbáltam ki először:
WS Platinum lakkprotectorral lekezeltem a fényezést. Na ez a cucc tényleg király!
2009.07. hó:1 olajcsere szervizen már túl vagyok. csakis Mobil-1 FE 5W-30 szintetikus olaj...szűrők stb.
Hamarosan kell első fékbetéteket cserélnem.
2009.12.03: eddig hiba egy szál sem.
Az ítéletet majd folyamatosan frissítem. Szervizek, további tapasztalatok, hibák…..stb.
2010.03
Műszaki vizsga! A tolatólámpa kapcsolót megcsináltattam! Ennyi. Én vittem műszakira és semmi hiba nem volt. Tökéletes a gép. Rosszat még mindig nem tudok mondani. Az átlagfogyasztás egyszer sem érte 7 litert télen, vegyes használatban!!!
2010.04-
205/55R16 Dunlop SP sport max nyári gumikat feltettem. Nagyon jók. Nem nagyon lehet velük megcsúszni. Szuper a tapadás, minden. Az előző autómon is ez volt. Egy hátránya van ~0,5-0,6 l/100 km fogyasztás többlet. :) :(
Aztán jött a nyár egy kis klíma, városi-országúti forgalomban volt hogy 7,2 is lett a fogyasztás.
2010-10- Olajcsere.
10. hó végén egyszer csak erőtlenné vált az autó 5-ben 2000-es fordulat felett...utána 4-ben is észre vettem főleg dombon mintha a turbóval lenne valami. Alig akar menni a dombokon és gyalázatosan füstölt. Kezdtem megijedni. Janikával /a szerelőm/ megnéztük mi lehet ...és észrevettük hogy az Intercooler és az EGR szelep közti függőleges függőleges turbócső kirepedt :( . Pár napot kellet várni a megjavításra és napról napra repedt tovább. Már 3-ban sem húzott úgy 2000 felett. Nem is csoda mert a repedés már kb. 5 cm-es volt és gyakorlatilag minden turbó nyomásom elment. Az új cső 16.500.- /gyári, és nagyker áron!/ A csere után mintha az autót kicserélték volna! Mentem egy próba utat kicsit tempósabban, kihúzatva és kiköpte a sok lerakódást utána meg alig jött füst, még 4000-es fordulat felett sem.
Tehát ha valakinek erőtlenné válik a gépe és nincs hibakód akkor érdemes végignézni a turbó csöveket /6 db van összesen, kisebb -nagyobb!/ Egy kis olajfoltot elég keresni a gumi csöveken, nem feltétlenül lesz ekkora repedés mint nálam. De ahhoz, hogy a nyomás elszökjön elég egy kicsi lyuk is.
Téligumik feltéve, gázolajszűrő cserélve.
Kíváncsian várom a telet.
Az autó továbbra is kiváló.
2011.04. Első féktárcsa, fékbetét csere
2011.10 hó
Olajcsere, szűrők.
2012.03.
Műszaki vizsga előtt hátsó féktárcsa, fékbetét csere, fékcsövek.
Az autó tökéletes állapotban van.

Hibalista

- Ablakmosó tartályban a jeladó leragadt. Tolatólámpa kapcsoló

Ide hordtam szervizbe

FOD-CAR autóelektronika /Fodor Tamás/

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Rieger szerviz KOMLÓ /Janika mester:)/ És csakis a "MANI" autósbolt!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 44000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 316 TI Compact Következő autója? Ford Galaxy 1.9 PDTDI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)