Dízel nagydarab
Szöveges ítélet
Már egyszer megírtam ezeket de valahogy nem jelent meg itt.Most lehet,hogy kétszer lesz olvasható.A lényeg: 2001-es 2.0 TDDI,1 éve (be)vásároltam vele.Nem az autó hibája hanem a kereskedésé ahol vettem.Leírom,hogy hol ne vegyen senki használt autót:Pápa RUBIN autókereskedés.Hibák a megvétel után átvizsgáláskor: bal toronycsapágy törött, jobb éppenhogy,stab.pálcák,szilentek elöl-hátul,első lengéscsillapítók,kipufogó rendszer tartó gumibakok.A futómű nagyon kopogott a legkisebb úthibát is erős koppanás jelezte.Jött a 90%-os futómű felújítás(ugyanúgy kopog).Hibát nem találnak,szerelők tanácstalanok,én meg kész vagyok.Több fórumba írtam hátha tud valaki segíteni,de semmi.Viszont amúgy kényelmes,ha lehet ezek után mondani és a 115 ló nem tétovázik gyorsításkor.
Hibalista
- Központi zár vezérlő a vezető oldali ajtóban(zárral együtt szerelve)25000ft(bontott 5000ft), 170000 km-nél 90%-os futómű javítás:stabilizátor pálcák,szilentek elöl-hátul,lengéscsillapítók,kb.70000ft, önindító most készül meghalni.
Ide hordtam szervizbe
Ford szerviz Veszprém
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Kuti István Bakonybél
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Mondeo I | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
