A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 2.0 TDCI Ghia Tournier 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak cégautónak

Szöveges ítélet

Előre leírom a konklúziót: céges autóként nagyon jó választás, magánemberként használtan tilos, mert az ember gatyája rámegy a szervizköltségekre.
55000 km körül volt benne, amikor "szintugrás" után beleülhettem, az előző góré is ugrott egyet előre, egyenesen egy 530xd bmw-be.
Fullextrás kombi volt, minden létező extrát belerakattak anno, bőr, tempomat, elektromos ülés és tetőablak, egyebek.
Első dízel volt életemben, és nagyon kellemes csalódás volt, mert kerregő lomha dögre számítottam. Ehelyett belülről nagyon csendes, szerethető hangja van, és ha nyomom neki, gőzmozdonyként elindul. Nem városi autó, túl nagy és nehézkes, lomha a városban, kétezer alatt nem nagyon szeret mozogni, inkább a nyugdíjas taxis tempót lehet vele abszolválni. Viszont ilyenkor városban is beérte 7-7,2 literrel százon. Ha tapostam, akkor lódult és ment, mint a barom, viszont 9 litert is benyelt. Igazi túrázógép, az autóút és autópálya a saját közege. Elől-hátul kényelmes, akár öt személlyel is, a végletekig pakolható a csomagtartója, bár ekkor már inkább lendületből szeret gyorsulni, és az előzéseket is meg kell gondolni. Szolidan elegáns, az én szintemen bárhol meg lehetett vele jelenni, most, hogy már megjelent az utóda, kicsit megkopott a fénye. A xenon nagy tekintélyt ad neki, főleg autópályán. Kényelmes utazója 160-170 körül van, még ilyenkor is csendes, normál hangon lehet beszélgetni, efölött már nagy a szélzaj, de a motor csak 200 körül kezd el panaszkodni. A rekordom 4 személlyel üvöltésig pakolva 710 km volt két tankolás között, de ekkor már az utolsó cseppeket kortyolta.
100 000 körül kezdődtek a gondok, mindig előjött valami. A porlasztó csúcsok miatt előre szólt a flottakezelő, mivel a többi mondeonál is ekkor jött elő a dolog. A többi meg jött sorban utána. Nem az én zsebemre ment, de láttam a számlákat, ilyesztőek voltak. Magánemberként a kefét rághattam volna, nem szabad bevállalni használtan, főleg a külföldi, visszatekert szutykokat.

Apró, de idegesítő dolgok: 80 000 körül elkezdtek kopni a kilincsek (főleg a b1), illetve azon a részen, ahol mindig megfogom, ha becsukom, "hámlott" a cucc :-/
Elképzelhetetlenül nincs hely benne elöl semminek, csak a két pohártartó, oszt jónapot. A középső könyöklőnek feneketlen gyomra van, de onnan menetközben előkaparni valamit, kész életveszély. Telefon, mp3 lejátszó, egyéb apróság: nem lehet letenni sehova. Buta és idegesítő dolog.
A cég is lecserélte az összeset, már előre kiváncsi vagyok, hány kilométerrel és milyen szöveggel fognak felbukkani a neten.

Hibalista

- A kocsi kb. 100 000 km-ig hibátlan volt, utána kb. ötezrenként előjött valami:
- Porlasztó csúcsok (csere)
- Turbó (valmilyen) cső megrepedt - egyszer autópályán nem akart 100 felett gyorsulni, 120-ig eltelt vagy 5 perc, afölé már nem is ment.
- Ablakmosó motor (csere) ez is egyszer csak megadta magát
- Szivargyújtó - kütyütöltés miatti állandó használat miatt(??)
- Xenon 110 000-nél szinte egyszerre kiment mindkettő
- Fékeket zabálta. Mondjuk ez lábfüggő...
- Műanyagok megereszkedtek, 80-90 000 után nem volt olyan csendes, mint régen, de nem vészes
- Ablakok tövében púposodott a fényezés. Kis területen, de akkor is rohadt. Flottában többnél előjött már 3-4 éves korában, különböző helyeken.
- 120 000-es szerviznél jeleztük, hogy alapjáraton valami néha berezonál. Ékszíjfeszítő rugó. Csere. DE! Csak szíjjal, meg mittomén milyen kerekekkel együtt. Mennyi? Kb. 100e. Na, ezzel a kis hibával lett eladva.
-

Ide hordtam szervizbe

Flottakezelő intézte. Reggel vitte, délután hozta. Így elég kényelmes volt.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Civic Type-R Következő autója? Passat 2.0 TDI
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)