Csak az ellensegemnek ajanlom!
Szöveges ítélet
Borzalmas egy romhalmaz! Nagyon regen volt egy Taunusom eletem legrosszabb autoja volt, gondoltam 25 ev segitett rendbe tenni a markat ezert vettem ezt a mondeot, de sajnos nem sikerult.
Ez volt eletem masodik legrosszabb autoja az elso ford-om utan. Miutan megvettem 1 evre ra hallottam a kettos tomegu lendkerek borzalomrol. Engem is utolert a dolog es szep lassan kimult a motor. Eloszor csak inditani nem lehetett es emiatt vettem egy masik oninditot. Persze az is bedoglott, mert ekkor meg nem tudtam, hogy a fempor ami a lendkerekbol jon az nyirja ki az oninditot. Meg 3 honapig jartam a rossz lendkerekkel, atlag havi ketszer kiszedtem es kitakaritottam. A vegen szethullott a kuplung atomjaira. Ekkor adtam el es vettem helyette egy ugyan oregebb nissan-t, de sokkal megbizhatobb Japan markat.
A masik izgi dolog a szetrohado vascso volt a motor alatt!!!!
Ilyet en meg nem lattam egy 8 eves auton. Persze nyilvan sokat agyaltak rajta hogy mi legyen ami nem tul latvanyos dolog, de baron szetzuhan tole a motor es valszeg emiatt jott a vascso/viz kombo.
A hatso fek ami meg nagyon izgalmas dolog az auton. Nagy reszt mindig be van szorulva. Barmit teszel max 1-2 honapig mukodik rendesen. Kitakaritod, veszel bele uj betetet, uj feknyerget, de semmi nem segit igazan rajta.
Olvastam hogy ez tipikusan mondeo betegseg. Amit nem ertek az az, hogy maga a feknyereg Bosch gyartmany, ami alapbol nem lehet rossz minoseg. Viszont ennek ellenere is mindig problemas volt a fek barmit tettem vele.
Soha tobbe ford-ot!!!
Ha nyernek egy uj autot veletlenul, pont aznap adnam el es vennek egy rendes autot, ami biztosan nem ford lenne!!!
Hibalista
- - Hatso feknyereg. Felujitott is csak 1 evig birta. (Uj majdnem 100 rugo) - - Motor alatti vizcso szetrohadt. Szerencsere eszrevettem hogy rozsdas es folyik szep lassan a hutofolyadek, megkocogtattam es elkezdett omleni a hutoviz. Ha nem veszem eszre es menetkozben folyik el, akkor csak a motor beallasat veszem eszre ugyebar, ha nem szallok ki az ablakon a motorral egyutt :) - - - Turbocso (felso sarok gumi cso) - - Kettos tomegu lendkerek/inditomotor/kuplung/kuplung kinyomo szerkezet -
Ide hordtam szervizbe
En javitottam mindent, amit csak lehetett.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 185000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Renault Megane | Következő autója? | Nissan Primera |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (3.6/10) |
