A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 2.0 olaj 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak akkor hoz izgalomba, ha a szerelő számol!

Szöveges ítélet

Megbízható forrásból vettem, a bátyámtól, aki kb 60 000 Km -t tekert bele, részletes listát prezentált, hogy mit cserélt ki, a kicserélendőket annyira nem részletezte. Az autó jól felszerelt volt, a fénye szép, illesztések ok. ára piaci.

Borzalmas unalmas, nem túl erős, de legalább praktikus, és megbízható - gondoltam :)

Bár sosem voltam olajkájhás, megszoktam, városban szerintem nagyon gyalázatos turbójukak közt autókázni, pályán viszont pazar (115 Le, mert ugye ez a megbízható). Már az első napokban sikerült 10 literes fogyasztást produkálnom, úgy, hogy érzésem szerint nem bántottam - pálya 160, városban turbó alatt- aztán ez mérséklődött, de a híres dízeles 5.5 literek elérhetetlennek tűntek, még ha alsórendű utakon vánszorogtam napokig, az átlagom min. 7-8 maradt.

Belül renben, 120 kilós német is kényelmesen terpeszkedhet, a helykínálat hátul is frenetikus, csagtartó szintén gigászi, ezekkel semmi baj de tényleg.

Alapjáraton nagyon traktor, menet közben javul a helyzet, 120 felett viszont jön a szézaj. Nem recseg nem ropog, igazi harckocsi feeling. A váltó szépen szólva nem szerethető, úgy tesz mintha venné az egyest, közben nem, lámpánál cikiben vagy, az ötös is béna, aki az autóban ül úgy érzi most kezdted.

Megbízhatóságról: légzsákok sosem mentek mert valami kontakthibás, de hogy mi sose derült ki. Generátor elszállt pályán esőben éjszaka, izgalmas volt lámpa nélkül, épp hogy megmenekültünk. Hátsó gátlók nem voltak, az elsőket már nem cseréltem. Gyári zsír brembó féktárcsa üt mint a veszedelem felrakást követ 500 Km en belül (pedig utasításnak megfelelően sosem fékeztem nagyot, de még csak közepeset se, nagypapa tempó, és szépen előre kiszámoltam mennyi a minimum fékerő amivel megállhatok), 2 szer cseréltem garba még mindíg üt. ékszíjtárcsa szétesik, és mert hogy tudományos az is 60 000 Ft.

Egyszer ültem egy taxiban ami pont ez a típus volt picivelt több Km-el, és elmondta mi várható az elkövetkező 30 000 Km-en, akkor döntöttem...

Dönts Te is!


Hibalista

- miután korábban minden tipikusan gyenge alkatrészt kicserélt az elődöm(2ős tömegű lendkerék, meg csövek, meg önindító, akku stb.): ülés, lengéscsillapítót, féktárcsák 2x, generátor, ékszíjtárcsa, bizt öv csatlakozó (légzsákok persze parkolópályán), akku, a többit nem vártam meg
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

ügyes törekvő srác a telepről :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? Brava Következő autója? C max benzin
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)