A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 2.0 TDCI Ghia aut kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Brit arisztokrata

Szöveges ítélet

Remek autó. Csak nem az alapkiépítésben, az nekem nagyon lehangoló atmoszférájú.
De a "camel" világos vajszín? b?rrel kárpitozott fa-króm berakású GHIA nagyon kellemes. Igazi brit atmoszférát nyújt. A motoros, h?thet?-f?thet? ülések kifogástalanul kényelmesek, a Durashift automata váltóra sem lehet egy rossz szavam sem, legfeljebb annyi, hogy észrevehet?en többet fogyaszt miatta a kocsi. El?tte egy automata dízel Scénicem volt, az gyakorlatilag ugyanannyit fogyasztott, mint a kéziváltós. A Durashift kézzel is kapcsolható, de minek? Jobb hagyni, majd ? kapcsolgat.
A futóm? jó, láttam jobbat, de rosszabbat sokkal többet. A fékek is igen er?sek, stabilak. Az ESP télen egészen vad dolgokat is lehet?vé tesz, többször jártam úgy, hogy a velem együtt kanyarodni akarók mind kipördültek, én nem.
A 130 lovas dízel nyomatéka brutális, igen jól húz. A kocsi nem kimondottan sportkocsi, de 2.5 liter alatt így sem nagyon van benzines, ami le tudná gyorsulni. A végsebesség 200 felett, ez untig elég.
Nem tetszik a rádió némíthatósága (a kormányról nem lehet), az es?érzékel?s ablaktörl? ügyetlenkedése (eléggé kiszámíthatatlan, mikor kegyeskedik törölni), és hogy nincs h?tött box (ami a Scénicben zseniális volt). Általában, több kis rakodórekesz kellene, bár a csomagtér méretére nem lehet panasz, és mivel az üléseknél is csak a támlát kell lehajtani, ezért könnyen pakolható. Ellenben csöndes, "csatahajós" óriás, jól man?verezhet?, bár városban tolatóradar nélkül izgalmas lenne vele parkolni. Én már nem is nézek hátra, csak a tükörb?l figyelek, és hallgatom a pittyegést. Hiába néznék, nem látni, hol a vége.
A fentartási költségek nem csekélyek, de nem is elviselhetetlenek. 9.2 millióért ez már nem egy olcsó kocsi, ám sokkal kevesebbért így felszereltet mások sem kínálnak, és ez a járm? nem felt?n?, mégis remek.

Hibalista

- Nem romlott el semmi. Egyszer viszont görg?ztetni kellett az alufelniket, ami még soha nem fordult el? velem. Rosszak az utak, de ennyire?

Ide hordtam szervizbe

Ford Petrányi, Üll?i út.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Scénic Következő autója? ??
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)