Borzalmas, megbízhatatlan design
Szöveges ítélet
Kívül belül szép, design csak éppen megbízhatatlan és balesetveszélyes, kanyarodás közben leáll és akkor szervo ill. a fék nem igazán használható (majdnem egy gyalogos látta kárát) ekkor döntöttem úgy, hogy eladom és küzdjön vele a kereskedő vagy a következő balek.
Ha ment az autó akkor a gyorsulása igazán csak 2-2500 [1/min]-től volt érezhető kb. 3500-4000 [1/MIN]-IG.
VÉGSEBESSÉGÉT NEM PRÓBÁLTAM KI DE 210-ET ÓRA SZERINT MENT. Tartósan a 160km/h-t szerette.
JAVASLATOM: ha valaki teheti, ne vegyen használt autót csak újat, mert szerintem 3 normális ok miatt ad el magánember egy autót:
1/ elhasználódott és a javítási és további fenntartási költségei magasabbak lennének, mint egy új autó lízingelése
2/ nem tudja fizetni a lízingöltségeket, mert eladósodott
3/ nem akarja megtartani a jól megjavított, de mégis törött autóját
Biztosan önök több érvet és ellenérvet fel tudnak sorolni, de nincs kedvem tovább írogatni.
Véleményem a kereskedőkről:
- abból él, hogy jó vagy rossz autót elad
- a sérülésmentes autót alkalmazottjai nevére íratja és biztosítási csalások (autó összetörése) elkövetésével veszi ki apránként vagy egyszerre az autóból a pénzt (T. a kivételnek, ami ritka)
- ha felhívja az ember és érdeklődik nála egy autó felől, akkor általában azt mondja, hogy már sok érdeklődő volt, és ha szeretné ezt az autót, akkor azonnal jöjjön, mert ha nem akkor oda adja másnak.... tipikus kereskedő szöveg
- a legtöbbje normális egészen addig, amíg a vevő nem alkudozik vagy az autóra a foglalót, leteszi. utána fölénye és könnyedén kijelenti, ha nem kell nem, muszáj elvinni hiába derül ki újabb hiba, nem érdekli a kereskedőt, és nem enged az árból.
- ... stb. külön állatfaj, mint a Taxisok (T. kivétel, ami ritka)
Javaslat: Ha tehetik, ne vegyenek használt autót kereskedőtől, mert azzal általában rá.aszik az ember. Ha mégis kereskedőtől veszi akkor csak alapos kipróbálás és átvizsgálás után egy független szerelő vagy márkaszervíznél.
Ha nem teszi akkor először alapjáraton, hagyja bemelegedni az autót addig, amíg a hűtőventillátor bekapcsol majd ezután egy jó hosszú próbautat (15-20km) tegyen vele dinamikus vezetési stílus mellett, ha ez zavarja a kereskedőt, vagy arra hivatkozik nem ér, rá akkor tartsa meg az autót és adja annak, aki balek. A kereskedő a vásárlóból él, azaz belőlünk ezért elvárhatjuk, hogy amíg nem döntünk 100 %-ban az általa kínált autó mellett megtegyen mindent értünk, mert ez a dolga.
Új autó vásárlás esetén ki kell harcolni, hogy mindenből a legtöbb kedvezményt kapjuk meg. Mielőtt elmennénk vásárolni, készítsünk egy listát, hogy mik azok a plusz extrák vagy igények, amiket szeretnénk ajándékba megkapni. Soha ne vegyük meg az autót az első kereskedőtől, csak az információkat gyűjtsük be tőlük, esetleg előrukkolhatunk, azzal hogy az előbbi kereskedés mit ajánlott és, hogy az aktuális tud-e jobbat ajánlani. Higgyék el, megéri bejárni a környező kereskedőket, mert kis szerencsével sokat nyerhetünk az érdeklődésünkkel.
Hibalista
- nem megállapítható (esetenként a legveszélyesebb helyzetekben leállt)
- jav ár:(200000-1000000Ft) és nem biztos, hogy jó lesz ezt mondták a márkaszrvízben.
Ide hordtam szervizbe
Ford Petrányi
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 64000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | új autó |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.4/10) |
