Ami sok, az sokk!
Szöveges ítélet
Az autót meglátni és megszeretni. Így kezdődött a mi kis történetünk, és mostanra utálat lett belőle. Amikór kipróbáltam unokatesóm mondeó-ját "2001" 2.0 TDDí 90Le", azt mondtam nekem is ilyen kell, és lett is Dec.24.-ére. Karácsonyra egy csodaszép rendelt autó, merthát nekem olyan kellett amilyet én szeretnék. Kék, kombi, 90Le, manu. klíma, egyszóval egy kicsit alap, de csakis azért, hogy majd én kicsinosítsam, hogy jobban a szívemhez nőjjön. Aztán ami pénzt félretettem rá az egyszercsak elfogyott, mert jöttek a gondok. Nyár van, kissebb kanyarok az alföld felé, és a kocsi fara életre kel. Teló cser "40eFt. Ablakmosó tartályból mintha folyna a víz. Ablakmosó motór csere "8eFt. Beállok a ház elé váltónál valami ciripel, teszek neki 1-est kuplung rotty, minden előjel nélkül, persze csere "230eFt. Pőrög a ventillátór minden előjel nélkül, aztán megindul a vízfolyás. Vízpumpa csere + szíj. "40eFt. Kanyarban ismét szól valami, hát persze, hogy a fékek csak nem értem, hogy - hogy a fenébe mert kb: két héttel elötte néztem meg és még nem voltak rossz állapotban, és a hátsó betétet kb: 30e km-nél lett cerélva. Minde vason cser "60eFt. Stabi rudak már a megvétel elején cserére szorultak a végén csak gyári lett megvéve most tartok kb: 70eFt-nál. Motortérben műanyag patentok cseréje db:200Ft. Rádió javítás 5eFt. Toronycsapágy még nincs kicserélve, de az ára megvan 18eFt+ munkadíj. Úgy kb: 800E FT-NÁL járok a munkadíjakkal együtt és még nincs vége. Szóval szertefoszlott a gyönyörű álom és bánom , hogy belevágtam ebbe a kapcsolatba. A sima 1.8-as diesel escort többet bírt mint ez a há.....k. Eggyetlen egy dolog ami jó benne azok pedig az ülések, azon kívül semmi más. Eddig fordos voltam de mostanra annyira kiábrándultam belőle, hogy elöbb legyen pupom mint fordom. Én lebeszélni senkit nem akarok, de ha megkérdeznek elmondom a vélemény és tapasztalatom, de kívánom, hogy minden más ford tulajdonos jobban járjon nállam.
Hibalista
- Hátsó lengéscsillapítók, kuplung komlett, vízpumpa, kormánymű, ablakmosó motor, cd rádió, fékbetéte+tárcsa, korrózió minden hegesztési ponton, toronycsapágy próbléma, gyenge felnik, sorozatosan kiégő izzók, nehezen kapcsoló váltó " állítólag, olajcsere megoldja a próblémát", stabi rudak vagy 10X cserélve elől hátul, fűtés télen kikapcsól magától, rohadó kipufogó, eltörő műanyag rögzítő patentok a motortérben,
Ide hordtam szervizbe
ford szarelő
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 86000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Escort 1.8 D | Következő autója? | skoda, volkswagen, audi, japán csoda |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.8/10) |
