A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 2.0i GHIA 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Nagy kék

Szöveges ítélet

Előzmény: 328-as automata BMW-m után egy MEGBÍZHATÓ és NAGY autót kerestem (22 évesen...) a Mondeo erre tökéletes mintapéldány.
A kereskedő saját autóját vettem meg, akit már ismertem egy jó ideje, úgyhogy nem volt zsákbamacska.

A 2 literes benzines IDEÁLIS választás, az 1.8-ast nem vezettem, de a 145 lóerő szolidan kielégíti a sportos vevők igényeit is, ugyanakkor a fogyasztást is lehet gyári értéken tartani (7,9) [5ajtós]. Autópályán, 4 utassal kifejezetten lomhának éreztem! :( Arra jobb lenne a 2.5-os. A 170 lóerős V6-os sajna régi konstrukció, így sokat fogyaszt (csak 55 literes a tank)... az ST220 csodás érces 3 literes motorja még ennyi év után is megbabonáz, persze ha néha fel-felbukkan az utcákon, hasonló fogyasztás mellett, na az az igazi UTAZÓAUTÓ (csupa nagybetűvel).

Az 5. ajtó illik az 500 literes csomagtérhez. A hátsó ablaktörlő létszükséglet esős/havas időbe.
A GHIA felszereltséghez tartozó elöl táras 6-os CD váltó igényeimet kielégítette. A mechanikája egyes modelleknél elromlik sajna. Erre vásárláskor figyelni kell! Ha kiadja/beveszi mind a 6 CD-t, nincs vele gond. Az automatikusan sötétedő belső visszapillantó nagyon jó találmány. Ez - sajnos - sem az előző, sem az ezutáni BMW-be sem volt. Ott ezt az extrát (is) horror áron mérik :(

A fabetét furcsának tűnt, de barátságos (bmw után, ismétlem...) Az ülések kényelmesek, jól tartanak (sporty) a BMW sportülései után IS! Futomű ... ahhoz képest, hogy 4,8m a hossz, KÍVÁLÓ! Nem vezettem más "bálnát", de Magyarisztán utcáit jól tolerálja, kiforrott, megbízható konstrukció. Volt azért olyan szitu, ahol én már megrettentem, s ráfékeztem, mert nem hittem volna, hogy biztonságosan be tudom venni a kanyart, ugyanakkor - szintén BMW-hez hasonlítom - más autókkal ezt könnyedén abszolváltam a sebességhatár fölött...

ami nem tetszett: 130-nál 3550-et forog 5-be, ami szerintem sok. Kár, hogy az új Mondeo is 5 fokozatút kapott, holott a testvér Mazda 6 már 6-os váltóval operál. HAhó Ford!!! Ébresztő!!! Igény lenne rá!!! Emiatt pedig az autópálya tempó 140-nél még elviselhető, 170-nél pedig érezhetően elkönnyül az eleje és hangosodik is (szélzaj). Hosszú távon nem pihentető. Hozzá kell tenni, manapság nem megyünk 130-nál többel... ugye.

Az alapjárati ingadozás elfogadhatatlan! Ahogy az is, hogy a fékbetétek kopására csak a sípolás utal, semmi jelzőfény...
Ezzel véget is ért a lista!

Ami hiányzott:
Tolatóradart kötelezővé tenném minden ekkora autóba.
Tempomat.
Xenon.

Utólagosan - szerencsére - minden könnyen/olcsón orvosolható.

Feltünésmentes, ´tucatautó´. Szerintem nincs jobb vétel egy 3-4 éves példánynál. 80.000 körüli futásteljesítménnyel. Ajánlom mindenkinek, aki nagy, biztonságos autóra vágyik. Minimális költségekkel! Értékvesztése tetemes :()

Eladtam mert:
1) motorra váltottam
2) még jól tudtam belőle kiszállni
3) nem volt szükségem a városba egy ekkora autóra (sajnos).

Ma is jó szívvel gondolok vissza rá, a hátsó ülés sokmindenre alkalmas ... ;)
Annyit költöttem rá 1 év alatt, mint az előző autómra 1 hónapba!

Hibalista

- - hátsó felfüggesztés "bölcsőjébe" 2 db gumiszilent. (13.000 HUF)
- - motorvédő burkolat (9.000 HUF) [patkákat lehetne még magasabbra???]
- - vezető oldali ajtó zárja (30.000 HUF) [au, ez fájt, eladás előtt 1 nappal romlott el, másnap csere]
- - alapjárati ingadozás, főleg ha sebességből kivettem üresbe. Erőteljesen 500-700 fordulatot ingadozott [nem lett megcsináltatva]. Egyszer fulladt be. --> típushiba
- - tanksapka nem záródott [WD-40 a jóbarátunk]
-

Ide hordtam szervizbe

Ford Solymár --> LEGJOBB csapat! Ajánlom mindenkinek őket.
Tapasztalt munkafelvevők, nem ma kezdett szerelők. Rendes főnökök! Árak hétköznapiak, garanciális ügyéntézés gondttalan.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 67000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12900
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? BMW 328 CiA Következő autója? BMW 320CD
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)