A legszebb pillanat az volt, mikor végre eladtam
Szöveges ítélet
Igazából elsőre lenyűgözött a teljesítménye sportos feszes futómű, kellő nyomaték, a hatsebességes váltó is passzolt hozzá. Később aztán ahogy telt mult az idő, egyre távolabb kerültünk egymástól, talán a pénzéhes szervíz abnormális hozzáálásának is köszönhető hogy soha többé nem lesz FORDom.
1. A szükséges kötelező szervizre napokat kellet várni
2. 3 hónapos korában a Cascós szélvédőcserémnél a gyári fűthető első szélvédőm helyett, mezei szélvédőt akartak bele rakni (3 hónapot vártam rá) mivel a szervizes a rendelésnél ezt a meglévő extrát elfelejtette feltüntetni. Mivel hosszas rábeszélésük ellenére sem voltam hajlandó elfogadni a mezei szélvédőt (újjab 1,5 hónap után) beépítették az új üveget, a cserét követű héten egy kissebb zápor után 2 l vizet kellett kimernem a jobbos ülés elől, vissza szervízbe, reklamálok. 2 óra mulva fehér sziloplasztal összekent motorháztetővel, és szélvédővel kaptam vissza, és mellé egy 15 e HUF számla, mondván a "pollenszűrőt kellett kicserélni mivel ott ázott be"
Akkor még naivan siettem a pénztárhoz és fizettem. 3 nap múlva ujra esett és még mindig áztunk, nem is akárhogyan. Vissza szervízbe ahol épp nem értek rá úgy fél évig, aztán végre kivették és ujra ragasztották, most jó.
4. Komlett műszeregység csere( 2 hónap várakozás az alkatrészre), nem mért kilométert sebességet stb. hiba eredete ismeretlen 150 e HUF.
5. Romló vezetési élmény mellett keserű szervíztapasztalatokkal örömmel integettem mikor új gazdája elporzott vele.
Hibalista
- Belső műszeregység koplett csere 150 e HUF
Ide hordtam szervizbe
SIMŐ Kft. szfvár
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | s40 | Következő autója? | volvo, nissan |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
