A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 1.8 125LE 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A hű szolgáló

Szöveges ítélet

Mikor megvettem, elöntött a boldogság, egyszerűen szép volt az akkori kocsik közt. És modern. Még az első adag-beli az autó, ráncokkal együtt. 1.8-as 125 lóerős motorja akkor sok volt nekem, a 100 lovas Primera után. Kíméletesen vezetek, így nincs gondom a túlpörgésekre, meg a fogyasztásra sem. Trend felszereltségű, szép, ezüstös, de kissé unalmas belsővel.
Aztán elkezdte használni a család. És ment, ment, ment, mindenhova elvitt minket, pl. megjárta külön-külön Párizst kétszer, Rómát egyszer, Ravennát kétszer, Frankfurtot egyszer, volt Belgiumban is. Ennek fele üzleti úton, négy felnőtt, tele csomagokkal. És csak ment rendületlenül. Gyárilag 207 a vége, Párizsba menet a család telerakta csomaggal, és a németeknél még így is megfutotta a 200-at. Nem kis teljesítmény.
Aztán városi használat. Pesten lakom, ott is dolgozom, így "nem" volt gond az utakra. És a futóműve nagyon jól bírta. A 4 év alatt egyszer sem kellett állítani rajta, ami nagyon nagy szó Budapesten. 2003 óta nem találkoztam jobb futóművel. Járt már ez szerpentinen szétrázva, és nagy oldalerőknek kitéve, de inkább a család billegett komolyan, nem az autó. Ha véletlenül belemegyek egy kátyúba, a futómű kis hangot ad nemtetszésének, aztán továbbáll, semmi baja.
2006-ban elérte a 100ezer kilométert, és még mindig nem volt rajta nagyjavítás. Idén tavasszal levizsgáztattuk gond nélkül, még mindig semmi baja. Most már kevés a teljesítménye, dehát azóta már ültem Porschéban próbaúton, meg Mercedesben a Hungaroringen... Ennél az autónál csak egy jobbat látok most a magyarországi piacon, az új Mondeót. De abból már dízelt, mert az korszerű, kevesebbet fogyaszt, jobban gyorsul, egyszerűen szerintem jobb.
Egyszóval a kocsival nagyon meg voltam elégedve, tökéletesen bírta a megpróbáltatásokat, és egyszer sem karambolozott, igaz, volt egy-két meleg helyzet, pl. az említett padkázás. Fordot mindenkinek!

Hibalista

- Kézifék bowdenje gyakran lazul, ez nem egy komoly költség, viszont gyakori, nekem kb. évente jött be, hogy kopogott hátul.
- Motorérzékelő, már nem emlékszem hol
- kerekét egyszer megpadkáztam
- bal hátsó fékpofa beragadt, felmelegítve még a dísztárcsát is.. nem akarom tudni, 130-nál milyen meleg volt...
-

Ide hordtam szervizbe

Ford Petrányi 16.ker.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Primera Következő autója? Ford Mondeo 2007
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)