3 év/400 000 kilométer, céges autóként
Szöveges ítélet
Céges autóként kaptam null kilométeresen.Tartottam tőle,nagy súly,a karosszériához képest kicsi motor.Úgy gondoltam nem fogja bírni az évi 120-150 ezer kilométert.Nagyon kellemesen kellett csalódnom!A 3 év alatt megtett 400 000 kilométeren nagyon beleszerettem.Fantasztikusan megbízható,soha,semmi nem romlott el rajta.A motorja,váltó,kuplung teljesen gyári volt!!!Semmi olaj fogyasztás!Minden tökéletesen működött,tette a dolgát.
Fogyasztása 6-7 liter között mozgott.Igaz autópályán 8 liter körül,gyakran tapostam neki 200 körüli végsebességen akár 2-3 órán keresztül.Az utastér is nagyon jól bírta a strapát.A kárpitok,szövetek nagyon jó állapotban voltak.Egyedül a váltó gomb bőr bevonata szakadt el,körülbelül 250 000 kilométernél.Tehát az 1,8-as kombi kivitelről csak jót tudok mondani!
Amikor leadtam,egy cég vásárolta meg,és hirdették tökéletes állapotban 200000 kilométerrel.
A munkatársam 2,0 TDCI-vel ugyanennyi kilométert,ugyanennyi idő alatt tett meg.Az enyémre 400 ezer alatt 1,5 millió volt a szerviz költség,amíg a TDCI ebben az intervallumban több mint 5 millió forintot felfalt!Komplett motor felújítás,kuplung,futóművek,turbó több alkalommal is,befecskendezés,stb , stb..egy rakás star a TDCI!Amennyivel kevesebbet fogyaszt ,annyival több a bosszúság vele.Soha nem hozza vissza azt a pénzt,amit a szervizelésére fogsz költeni!
Hibalista
- A kötelező szervizek, kopó alkatrészek,hátsó teleszkópok,első,hátsó kerék csapágyak.
Ide hordtam szervizbe
Ford Zalaegerszeg
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 400000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | Focus | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
