300.000 km-en túl is van élet :)
Szöveges ítélet
Az autót 2006 szeptemberében vettük. Gyarapodott a család,és a régi Fiat Bravaba már nem fértünk volna el. A Mondeo nagyon megtetszett nekünk egy próbaút során,és csak ilyet kerestünk utána. A szerencsés darab egy banki visszavett darab volt. Az órájában 101ezer km volt,de a motortérben találtunk egy 2 hónappal ezelőtti olajcserés matricát, 160 ezer km-rel. A kocsit Németországban használták,onnan hozták be. A kocsi belseje,mint minden visszavett kocsinak,el volt hanyagolva,de motorikus teljesen rendben volt. Motorikusan azóta sincs vele semmi gond,a porlasztócsúcsokat még nem kellett cserélni,pedig olvasom sok helyen,hogy másoknál 150-170 ezer környékén már esedékes a művelet. Az autó 5 sebességes,sajnos,de azért így sem lehet a fogyasztására panasz. Normális vezetési stílus mellett megelégszik 6,5-7 literrel,ez függ a klíma használatától,és hogy az embernek mennyire kell sietni. Mert azt lehet vele...Nem vezettem még ilyen stabil kocsit...Ha csak nem édesapám 5 ajtósát. Mivel ez kombi,kicsit a súlypontja magasabban van,így kanyarokban kicsit instabilabb.
A kocsi belül nagyon nagy és kényelmes,a csomagtartóba meg szinte minden elfér: hűtő,szekrény,bármi.
Mivel ez a kocsi még facelift előtti verzió,van 1-2 szériahibája. Ilyen a rozsdásodás, a turbócső szakadása(gyenge az anyaga). Az EGR-szelepet érdemes ledugózni,mert egy idő után kormozni kezd az autó,és ezt az EGR-okozza.Nesze neked környezetvédelem. Az EGR-szelep elvileg a kipufogógázt vezeti vissza a motorba,ám ha nem működik megfelelően inkább csak árt,ezért érdemes a még EURO 3as motorokat ledugózni.
Most a kocsit én használom,Pécsre járkálok vele,apának meg ott van az új,szebb, jobb(?) Mondeo :)
Hibalista
- kettős tömegű lendkerek és kuplung csere 240-250 ezer km körül - EGR-utáni turbócső repedés,2 alkalommal - az ajtó alja és a küszöb rozsdásodik - kormányszerkezet lógása-> csere - szokásos kopó alkatrészek(futómű,féktárcsa,fékbetét) - termosztátok cseréje (főköri és olajköri is) -
Ide hordtam szervizbe
Ford Tóth Kaposvár
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 175000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Brava | Következő autója? | focus, mondeo |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
