A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 2.0 TDCi 

Az ítélet értékelése
3,3(4 db)

150ezer km-ig imádod, onnantól meg utálod!

Szöveges ítélet

2004 januári az autó, azóta beletettem 168ezer km-t. Az autónak 150ezer km-ig semmi baja nem volt! 153ezer km-nél nagyszervíz! Vezérműlánc csere, görgök, feszitök, magasnyomásu csövek cseréje, kerékcsapágyak, majdnem egy millió Ft volt...! nem örültem, de ha eddig semmi baja nem volt majd csak 300ezer km-nél jövök megint ugy voltam vele. Hazahoztam az autót, majd másnap elmentem vele bevásárolni. M5-ösön 110felett villog az izzító lámpa... kocsinak nem volt ereje, 15liter bevágta, és nagyon füstölt. Visszavittem, computerre rádugták és mondták h befecskendező rendszer csere, 500ezerből megúszom. A szerelö mondta inkább mégegyszer átnézik. Átnézték és a nagynyomású üzemanyag rendeszérénél lévő csavar kilazult egy kicsit, megcsinlták! Többet nem villogott(2hetes szenvedés volt kb). Hazahoztam, elmentem vele 20km-re és forrt a víz, már nem érdekelt, még ha hengerfejes lesz az sem, hazamentem vele és az utcánkba elfolyt az egész(néha félreálltam visszahüteni), vmi csö volt a hibás, kész lett. Rá pár napra elrepedt a turbócsövem, zabált a kocsi, az 1.2es corsa lealázott, füstölt, kész lett. Most also fordulaton csörög az autó--->porlaaasztóóó. Ezaz!! kb 300-400ezres költség, és reméljük más nem lesz!! Ezen kívül egyszer megszivatott, nem lehetett beindítani, mert az öninditoba a lamellák szétmentek-->trailer csere 20as ugrott, azóta annak nincs baja. Az elektromos ablak önálló életet élt, fel-le huzodott-->megcsináltattam, azóta az automata elektromos ablak manuális lett:) bal oldalrol automata is... :) Az autó 160ezer km-ig 5,9nél többet nem evett (Olaszország 4fő, csomagok, autómata klíma 140es tempo), városban max 6,2őt. Ez megváltozott: Autópálya 7
Város 9-12ig
Többet DCI motoros autót nem veszek.

Hibalista

- Kuplung, önindító, jobb oldali ajtózár, elektromos ablak önálló életet élt (180nál ciki) összes cső cseréje: nagynyomásu rendszer csöve, vízcső, gázolajcső, kiégett a műszerfal világítás stb.stb.stb.

Ide hordtam szervizbe

Dunavarsányba Petihez és Tibihez. Profik

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 170000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Fiesta 1.4 TDCi másik szaaar Következő autója? benzines!!!
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)