Kényelmes csatahajó
Szöveges ítélet
használtan vettem, az elozo tulaj leharcolta, így az elrepedt dugattyúkat cserélni kellett, ami nem volt olcsó. Tudomásul kell venni, hogy a 1,5 tonnához a 95 LE nem sok, nem egy versenyautó. Mondjuk ha az ember pörgeti, akkor megy is. :-) Én sokat vezetek, évi 40-50 000 km-t, úgyhogy nálam a kényelem és a biztonság az elso, na ebbol csillagos 5-ös! Úthibákat alig veszem észre, hihetetlen nagy és kényelmes beltér, óriási csomagtartó, vonóhorog (biztos, ami biztos), két légzsák, ABS, klíma... na mondjuk bekapcsolt klímával csak padlógázzal lehet indulni, mert lefullad, de meg kell tanulni kezelni. Kényelmes ülések, kartámasz, megfelel? lábtér.. 3-4 óra autókázás meg sem kottyan. Méreteihez képest roppant fordulékony. Sebváltó, kuplung, kormány, servo: mind rendben van. Országúton, autópályán 140-150 utazósebbesség, fölötte a gázolajat és a motort is eszi. A turbó 1700-as fordulattól éledezik, de 2500-3500 között érzi jól magát.Nem egy gyorsulóbajnok, de azért el?zésbe is bátran bele lehet menni vele. Nyáron Budapest (Zugló)-M7-es-8-as út viszonylatban tele csomagtartóval, végig klímával nem sikerült 7 l fölé vinnem a fogyasztását.Viszont mint minden Fordhoz, ehhez is drága az alkatrész. Az autó egyébként Németországból jött. A márkaszervízekrol sok jót hallottam, de inkább a "saját" szerelomhöz hordom.
Hibalista
- Az elozo tulaj széthajtotta, úgyhogy dugattyúcserével indult a szervíz, de azóta a kötelezo szíj-, olaj- és szurocseréken kívül semmi... Leszámítva a szilenteket, de hát az kombi betegség...
Ide hordtam szervizbe
Ribling Attila -Szekszárd, Béri Balogh Á u.
Gyors, precíz, korrekt áron.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 137000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | Ford Mondeo kombi, csak újabb |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
