Ha egyszer beleülsz, sose akarsz kiszállni belőle
Szöveges ítélet
Ez már a második Mondeo-m volt, és az előzőt is csak azért adtam el, mert ugyanakkora fogyasztás mellett ennek nagyobb a teljesítménye, és az automata váltóhoz kell a több lóerő. A fogyasztása nem vészes, ekkora vas városban is beéri 11 literrel. A futómű felújítása a hazai utaknak köszönhető. (Érdekes, hogy csak a jobb oldali csapágyak, szilentek mentek tönkre. Arra felé van a több kátyú?) Mindenféle utángyártott alkatrész van hozzá jó áron, és elfogadható minőségben. Nem számolom, hogy a lökhárítóját kétszer is cserélni kellett, apró koccanás miatt, de a karosszériához nem kellett hozzányúlni egyszer sem. Rendszeresen viszem a légkondival ellenőrzésre, de most 11 éves korában sem kell még gázt utána tölteni.
A kényelme kimagasló. Bár a hátsó üléseken kicsit szűkös a hely, de a gyerekek pont jól elférnek. A csomagtartó hatalmas, lehajtott ülésekkel hűtőszekrényt, mosógépet szállítottunk benne.
A plüss kárpit még ma is hibátlan, a hátsó ülésekről a fagyi, csokinyomok egy kis kárpittisztítóval nyomtalanul eltüntethetők.
Egyszer sem hagyott cserben az elmúlt évek alatt.
Hibalista
- Első futómű felújítás, vízpumpa csere, gyujtáskábelek cseréje
Ide hordtam szervizbe
Egy autószerelő barátom szervizelte.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 95000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Mondeo 1.8 automata | Következő autója? | Volvo S80 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
