A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (1993-2000)

Mondeo 2,5 V6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dinamikus fotel

Szöveges ítélet

Kb. egy évvel ezelőtt vettük ezt a mondeot. A V6-os 170 lóerő nem túl sok manapság, de nekünk a 90 után nagy ugrás volt, és mivel szeretünk sportosan vezetni, azóta is élvezük az erejét.
Először a vásárlási történettel kezdeném. Miután már megvettük az autót mosás közben vettem észre a vezetőoldali ülés alján egy matricán, mely az olajcseréről szólt 240000 km-nél 2004-ben. Az autóban 147000 volt írva. Nem merem elképzelni mennyi lehet valójában 3 évvel később, mindenesetre nem látszik rajta, ugyhogy végülis elálltunk a pereskedéstől.
A karosszériája pár apró benyomódáson kívűl hibátlan állapotú, rozsdásodás csak egy kis foltban figyelhető meg a jobb oldali küszöbön.
A motort nagyon szeretjük. A V6-os hangja 3500-5000es fordulaton isteni. Alatta pedig normál használatban nem hallani semmit az utastérben. A nagy problémája, hogy csak 4000en adja le a max nyomatékot és lóerőt, ezért alatta nem húz, így hát mindig rendesen le kell váltani, hogy erőt kapjon. Elviselne egy turbót. A súllya 1,4 tonna, ahoz képest nem sok a 170 ló, de a kb 9 mp-s gyorsulás azért nem rossz. Nincsen sok ellenfele a mindennapi használatban.
A legnagyobb baja a puha futómű és az alulkormányzottság. Mivel a V6-os blokk nagyon elöl van, és a hátulja a nagy csomagtartóval teljesen üres, ezért kanyarban nagyon kitolja az orrát, nehéz kiszámítani a megfelelő ívet. A rugók kényelmesek városi zötykölődés ellen, de mivel a hegyvidékről ingázunk Budapestre, a szerpentineken rendesen meghajtva hiányzik a sportos keménység, de azt hiszem hogy egy kb 60 fokos kanyarban a 130-as kanyarsebesség nem rossz.
Aki először vezeti, vagy hosszú idő után ül vissza meglepődik, amikor az óra már 140-160 körül jár, pedig alig nyomja a gázt. Sajnos nem lehet vele lassan menni. Végsebessége gyárilag 225, de mivel az abroncsaink csak H-sak még nem mentünk 210 fölé, de azt huzamosan bírja autópályán. Utazótempó 2x2-n 180-190, autópályán 200. Kicsit hangos a gumi (215/55R16), és az ajtószigetelés is kezd öregedni, de így is nyugodtan lehet beszélni a mellettünk ülőkkel.
Nagyon kényelmes, motoros-fűthető plüss ülései vannak, a deréktámasz viszont kicsit alacsonyan van. A hátulülők sem panaszkodnak ha két 185cm-es ember ül elöl.
Még egy mondat a fogyasztásról. Hegymenetes kigyorsítós lefékezős tempóban 15 litert is megeszik, országúton eddig egyszeri megtűrtőztetett folyamatos 120-nál kicsivel 10 liter alá ment.
Röviden ennyi.
Amennyiért megvettük a társai alacsony ára miatt nem érte meg, de felszereltségében és használati-élmény értékében megérdemli a dícséretet.
Én nagyon szeretem, és talán már el sem adom. Nem érdemli meg, hogy pár száz ezerért kelljen el.

Hibalista

- Központi computerhez tartó kábelköteg leégett, állítólag scorpio&mondeo típushiba, kipufogó, jobb első agycsapágy háromszor, mert nem jöttek rá a szervízekben hogy az egyik lengőkar volt a ludas, a legfőbb vízcsőt is ki kellett cserélni

Ide hordtam szervizbe

Auto Piramis III.ker-SZentendrei út, a kábel probrámára nem jöttek rá, 350 000-ért akartak központi computert cseréltetni, ismerős elektromos szakember megoldotta 5000-ért

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

több maszek szerelő, mindegyik visszariadt a V6-tól, és az elöl-hátul MacPhersonnal sem tudtak megküzdeni

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? mondeo 1,6 clx Következő autója? valószínűleg új mondeo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 1993

További ítéletek (293 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)