A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (1993-2000)

Mondeo 1.8 TD kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dehát mit lehet tenni?! Szeretem!

Szöveges ítélet

Nagyon jó autó, amikor működik! Kényelmes, sok extra, alacsony ár. Nem hivalkodó, de azért meg lehet jelenni vele. Igényes belső, talán a legszebb, amit Fordék valaha is összeraktak. Jó váltó, alacsony fogyasztás, és még sorolhatnám. De most nézzük a dolog árnyoldalát, mert az is van bőben... Rengeteg gondom volt vele, amint az a lenti felsorolásból is látszik. Az egész autóban a főgonosz a fantasztikus, olasz gyármányú, elektromos vezérlésű, de mechanikus Lucas adagoló. Ami gyalázatos mérnöki "megoldásokat" sorakoztat fel (én is gépészmérnök vagyok, legszívesebben eltörném a kezét annak, aki papírra merte vetni az agadoló tervrajzát, és méretezését). Először is a tengely alulméretezett, ezért szokott eltörni. És persze azért, mert az adagoló tengelyéről hajtják meg pl. a szervoszivattyút. Ha meghúzom a szíjat, feszítem az adagolótengelyt, ha nem húzom meg a szíjat, akkor az csúszik. Már javasolták, hogy vegyek rá egy Bosch adagolót (kb. 300e), de azzal kopogós lesz a hangja és nem lesz immobiliser sem. :( Szóval, ha szétmegy, majd megjavítom. Összességében egy nagyon szerethető autó, csak mindig legyen félretéve a párna alatt legalább 100ezer HUF, hogy a nem várt javításokat gyorsan el lehessen végezni.

Hibalista

- Jobb hátsó kerékcsapágy (30e); Adagolótengely tört 2x is (15e bontóból, majd 70e az új); Adagoló - előtöltés szabályozó mágnesszelep (24e); Adagolóban csapágytörés (50e); Kuplungszett és kinyomócsapágy (mindenestől 90e); hátsó sárvédőívek korrodeálódtak (50e); Alapjárat-beállító motor (25e);

Ide hordtam szervizbe

Zsolti

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

András

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Mazda6
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 1993

További ítéletek (293 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)