A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (1993-2000)

Mondeo 2.5 V6 Gt 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bárányb?rben szelíd farkas

Szöveges ítélet

Kellemes, igazi családi autó. A 2.5-ös motor 170 lóereje és 225 nm-es nyomatéka nem egetver?, de gyakorlatilag 1000-7000 r/min-ig folyamatosan húz, legalább a nyomaték 85%-a rendelkezésre áll. Ráadásul nagyon közvetlen a gáz reakció, és szeret felpörögni. Az autó igen csendes, az 1.2-es G Astrám, legalább másfélszer olyan hangos, de mégis nekem nagyon tetszett a hangja. Kicsit sokat fogyaszt, f?leg, ha az ember a kresz szabályokat nem szószerint betartva atózik, ilyenkor 11-12 liter is lecsúszik, de nyugodtabban, még mindig jó tempóban akár 8.5-9 literrel is elgurulhatunk. Általában megszoktam nézegetni a gyári adatokat is, (gyorsulás, végsebesség) és pl. a Volvomnál azt tapasztaltam, hogy a gyár pilótájának nálamnál kétszer nehezebb lába volt, és valahogy nekem nem sikerült a gyári végsebességig hajszolnom, de a Mondeonál sikerült a gyári adatokat túlszárnyalnom, 0-100 km/h 7.8 sec alatt tudtam felhajszolni (igaz 225-ös gumikkal, és kiapcsolt kipörgésgátlóval, a széria 195-ös gumiknál bekapcsolt kipörgésgátlóval 8.7 sec kellet, a gyári adat 8.5 sec) a végsebességet nem tudtam pontosan megnézni, de legyen elég annyi, hogy (természetesen egy német autópályán) kiakasztottam a 240-ig kalibrált sebességmér?t. (240km/h 5900-at forgott, és én 6400-ig tudtam/mertem felrángatni, persze még 195-ös gumikkal, a 225-ös garnitúrával nem volt alkalmam kipróbálni, de valószínüleg azzal kisseb a végsebessége, de a gyári 225 km/h-nál azért így is több.) A legnagyobb hátránya az hogy els?kerék meghajtásos, és sajnos nincs benne differenciálzár sem, ráadásul er?sen orrnehéz, ezért ha forszírozott tempójú kanyarban gázt adunk er?sen alul kormányzott, de ha egy picit túlhúzzuk a kormányt és elvesszük a gázt, táncaba vihet? a hátulja, és a gáz finom adagolásával szép, s?t élvezetes íveket produkálhatunk, persze csakis kikapcsolt kipörgésgátlóval, bekapcsolt állapotban ugyanis menthetetlenül alulkormnyzott a gép. Az utastér nem túlzottan, de azért kielégít? mértékben tágas, azels? üléseknek kíváló oldaltarása van, hihetetlen de jobban tarja az embert, mint a Subaru Impreza WRX-ben (az STI-ben nem ültem még). A csomagtartó elég nagy és egész jól pakolható, az utastér különösebben nem variálható, a hátso ülést lehet 2:1 arányan ledönteni, illetve az anyósülést teljesen hátra dötve lehet egész hosszú tárgyakat is vinni. Ami nem tetszett, az hogy nem nagyon lehet olcsó tet?tartót találni a kocsihoz, illetve, hogy nagyon sokat vesztett az értékéb?l, 4 év alatt 800000 Ft-t.

Hibalista

- két oldali tompított, 4 fék betét, kipufogó kilyukadt

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 940 Gl Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 1993

További ítéletek (293 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)