A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Maverick (2001)

Maverick 2.3 XLT 4x4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Japán Jenki köntösben

Szöveges ítélet

Már nagyon régóta szemeztem ezzel a típussal, illetve az ennek megfelelő Mazda Tribute változattal is, végül ebből találtam megfelelően visszakövethető előéletű és nagyon jól karbantartott példányt.
Mivel télen vettem az autót, első utam a havas (hókotrástól mentes) hegyre vezetett, ahol minden gond nélkül fel tudtam menni, az összkerékhajtás automata, de nekem ez nem volt probléma, hiszen előtte a Honda CRV-m is ugyan ilyen rendszerrel működött.
Azt tudni kell, hogy ez a facelift verzió, 2.3 literes benzines, akad belőle V6-os 3 literes, teljesítményben és élvezetben az az igazi, ez viszont fogyasztásban barátibb egy fokkal. A régebbi verziókból létezik 2.0 illetve 2.4 literes is, ezekről olvastam, de nem próbáltam egyet sem. A 150 ló elég sokmindenre elegendő, pályán is nagyon jól húz, persze itt a kockasága miatt a fogyasztás megnő, nekem az országúti fogyasztásom volt 9,5-9,8 liter, hegyi élvezetivezetésnél viszont akár 11-re is felment.
A lakásfelújításnál is segítségemre volt, semmi problémát nem okozott a csempék, padlóburkolatok, cement, sóder szállítása (persze lehajtott ülésekkel, viszont a lehajtott ülések egy szintbe kerülnek a csomagtérrel, így tökéletesen kihasználható a hely).
Talán még pont az a méret, ami városban is jól használható, de mivel a CRV is hasonló méret, így lehet csak én szoktam már hozzá.
Sosem hagyott cserben, ha volt is baj (az ABS gyűrűk) akkor is még problémamentesen tudtam használni míg megérkezett az alkatrész.
A beltér nagyon kényelmes, ez az olcsóbb kárpitozott változat, de bevallom én nem nagyon szeretem a bőr üléseket, így örültem, hogy ez van benne, formára kényelmesebb mint a CRV, de kevésbé besüppedős, mint az 1993-as Honda Accordomban volt. A kartámasz pont megfelelő magasságban van. A gyári rádiót lecseréltem, a hangszórók viszont meglepően jók, így maradtak.
Alkatrészeket eddig viszonylag könnyen tudtam szerezni hozzá, kiegészítőket inkább ebay, rockauto, de ahogy nézem egyre több itthoni boltban is lehet már, hiszen egyre többet hoznak be belőle.
Összességében nem tudok rosszat mondani róla, talán a hang illetve menetélmény jobb a 3 literesben.

Hibalista

- Két oldali ABS gyűrű kb 30000Ft/szett - Csomagtér ablak teleszkóp 8000Ft/szett - Lakatolás, szerencsére csak a küszöböt kellett, illetve kapott így már alvázvédelmet is. - Ezeken kívül csak az alap szervizek, kopóalkatrészek (fék, gyertya, szűrők, olaj).

Ide hordtam szervizbe

Ford Petrányi Kerepesi út.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? CRV 1998 2.0i 4x4 Következő autója? Bronco / Explorer
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Maverick 2001

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)