A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Maverick (2001)

Maverick Ford Escape Hybrid 2.3 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Egyedi amerikai tank

Szöveges ítélet

A Ford Maverick-hoz tettem, mert sajnos még saját típuskategóriája sincs a listában.

Magyarországon ebből az autóból van kb. 20-25 db. Még ismeretlen, és ráadásul ezért mindenki megnézi, rácsodálkozik. USA-ban nagyon elterjedt, jó ára van, ár-érték aránya nagyon jó. Pl. a taxik nagy része New York-ban már ilyen autó.

Hibrid meghajtású SUV, kompakt terepjáró. 40-50 km/h-ig a 90LE elektromotor hajtja, néma csendben. Félelmetes érzés némán gurulni egy terepjáróval, és tudni, hogy akkumulátorokról megy az egész, az olajipar meg éppen lapíthat. Menet közben automatikusan lekapcsolja a benzinmotort 50 alatt, és finom pedálkezeléssel 10-15 km-t is el tudsz menni csak elektromotorral, például budai rakparton araszolva no benzin, csak az elektronok. ;-)
Létezik már konnektorról tölthető változata, 5-6 óra töltéssel elmegy 60 km-t, csak elektromotorral. Na, ez már a jövő. Egyébként 130 LE-s benzinmotor van még hozzá, így kb. összesen 170-190 LE-t tud leadni, a benzinmotor 2300 cm3-is.

Kényelmes autó, élvezet vezetni, amerikai logika szerint nagyon jól kiszolgálja a sofőrt, és persze mindent kijelez, villog.
Kb. 2-3 hónap, míg megszokod a menettulajdonságait, 2005-ös Ford Mondeo kombiból ültem át (magas építés, 4x4 kerék állandóan, elektronikus automata váltó, tempomat).

Istenné kellene avatni, aki kitalálta az automata váltót, budapesti dugóban óriási adomány, azóta sokkal jobban viselem a dugókat, hogy nem kell 1-2-üres között váltogatni, és 50x kuplungolni 50 méteren.

Terepjáró képessége: egy négykerekes traktor. Bevisz a méteres hóba, és kihoz, csúszós úton tapad, terepen megy, mint a tank.

Magas építése miatt átlátni a forgalmat, nem az előtted lévő csomagtartóját vagy rendszámát nézed, jó érzés, hogy messze előre látsz, tudod, mi van elől, hol van dugó, leállás, 10 autóval előre látod, ki fékez már, hol van gikszer. Szerencsére nem az a brutálisan nagy terepjáró, közepes, még elfogadható méretű autó.

Nem egy robbanékony sportkocsi, sztrádán max. 140-150 km/h szeret, de nem is kell több már, emelkedőn hajlamos legyengülni, vissza kell kapcsoltatni az aut. váltóval.

Az elektronikai rendszere érzékeny, minden hibát vagy lehetséges gondot kijelez előre, minden része a kocsinak elektronikai érzékelővel van összekötve.
Beltere kényelmes egy 4 tagú családnak, csomagtere közepes, felfelé jól pakolható, hátsó ülései osztva dönthetőek. Nekem bézs és szürke a beltere, nagyon elegáns, de többször kell tisztítani, mint a feketét.

Tekintélyes, markáns, egyedi megjelenésű kocsi, szép, arányos formája van, amerikásan szögletes kicsit, még sokszor rácsodálkozom, hogy megnézik, megállítanak a parkolóban, kérdeznek róla.

Először nagyon vegyes benyomásaim voltak róla, aztán megszerettem, és alkalmazkodtam hozzá kicsit én is, elvégre nagy, magas terepjáró, nem lapos szériaautó.

Néhány videó youtube-ról:
http://www.youtube.com/watch?v=qPH7NZsxsH8
http://www.youtube.com/watch?v=3zxRwFMIAyQ
http://www.youtube.com/watch?v=IjfisnZuTM4&feature=related

Hibalista

- Gumicserénél lekapták a légnyomás érzékelő szenzort - a gumiszerelő figyelmetlenségéből. - Vmelyik keréknél kis, szakaszos nyikorgás nagy fékezés után 2-3 percig. Vszleg fékbetét. - Tanksapka cserénél kijelzett az elektronika, hogy a gyárit vissza kellene rakni, kedves sofőr.

Ide hordtam szervizbe

Érden, megbízható szerelő, Escape Hybrid specialista

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 82000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Mondeo kombi, 2005 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Maverick 2001

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)