farkas bárányb?rben
Szöveges ítélet
Hát!?!?
A tapasztalatok nagyon vegyesek, mert bizonyos szempontból - a menetkényelemt?l eltekintve - egy középkategóriás kocsi menettulajdonságait hozza egy haszonjárm? terhelhet?sége mellett. A futóm? rázása csak rossz úton zavaró. A külseje és a bútorzata - terepjáróhoz mérten - szerintem kifejezetten személyautós. Amúgy ez a gép a Nissan Terrano II, csak a h?t?maszk más, ha lebontasz egy burkolatot már az összes felirat Nissan. Én éppen ezért vettem meg, mert az ára valamivel kedvez?bb, mint a hasonló évjáratú Terranok. Megbízhatóságban viszont - a felsorolt meghibásodások miatt - kissé csalódtam benne, bár alapvet?en nem arra használom amire való, és jól viseli a tartós autópálya üzemet is 120 - 130-as utazó sebességgel. Tavaly nyáron, minden küls? er?behatás nélkül kirobbant a bal hátsó ablak, és garantálom, hogy az összes utángyártott és a legtöbb bontós lehet?ség kizárása után fájó szívvel megvettem az eredeti üveget. Az enyém öt ajtós, és bárki bármit mond bírja a terepet, mert egyszer metiles állapotban kötött fogadás hatására egy rövid Land Cruiserrel összehasonlítandó, teszteltük éjszaka, olvadó hóban, erd?ben, terepen, és majdnem mindent tudott amit az. (Ett?l függetlenül a fogadást elvesztettem). Ráadásul másnap reggel a letört utánfutó elektromos csatlakozó kivételével, a pár száz kiló sártól eltekintve semmi elváltozás nem volt tapasztalható. Úgyhogy a gömböly? forma ne tévesszen meg senkit, ez egy alvázas terepjáró, annak minden el?nyével, és (most nem jut eszembe milyen) hátrányával.
Hibalista
- vízpumpa - utángyártott 30.000
- kuplung munkahenger javító készlet, fels? 5.000
- stabilizátor szilentblokk 1000
- hátsó oldalablak (csak gyári létezik) 50000
-
-
Ide hordtam szervizbe
magam javítom
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 36000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Patrol K160 | Következő autója? | Ha több baja nem lesz, kiesik alólam. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
