A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Maverick (1993-1998)

Maverick 2.7 TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

farkas bárányb?rben

Szöveges ítélet

Hát!?!?
A tapasztalatok nagyon vegyesek, mert bizonyos szempontból - a menetkényelemt?l eltekintve - egy középkategóriás kocsi menettulajdonságait hozza egy haszonjárm? terhelhet?sége mellett. A futóm? rázása csak rossz úton zavaró. A külseje és a bútorzata - terepjáróhoz mérten - szerintem kifejezetten személyautós. Amúgy ez a gép a Nissan Terrano II, csak a h?t?maszk más, ha lebontasz egy burkolatot már az összes felirat Nissan. Én éppen ezért vettem meg, mert az ára valamivel kedvez?bb, mint a hasonló évjáratú Terranok. Megbízhatóságban viszont - a felsorolt meghibásodások miatt - kissé csalódtam benne, bár alapvet?en nem arra használom amire való, és jól viseli a tartós autópálya üzemet is 120 - 130-as utazó sebességgel. Tavaly nyáron, minden küls? er?behatás nélkül kirobbant a bal hátsó ablak, és garantálom, hogy az összes utángyártott és a legtöbb bontós lehet?ség kizárása után fájó szívvel megvettem az eredeti üveget. Az enyém öt ajtós, és bárki bármit mond bírja a terepet, mert egyszer metiles állapotban kötött fogadás hatására egy rövid Land Cruiserrel összehasonlítandó, teszteltük éjszaka, olvadó hóban, erd?ben, terepen, és majdnem mindent tudott amit az. (Ett?l függetlenül a fogadást elvesztettem). Ráadásul másnap reggel a letört utánfutó elektromos csatlakozó kivételével, a pár száz kiló sártól eltekintve semmi elváltozás nem volt tapasztalható. Úgyhogy a gömböly? forma ne tévesszen meg senkit, ez egy alvázas terepjáró, annak minden el?nyével, és (most nem jut eszembe milyen) hátrányával.

Hibalista

- vízpumpa - utángyártott 30.000
- kuplung munkahenger javító készlet, fels? 5.000
- stabilizátor szilentblokk 1000
- hátsó oldalablak (csak gyári létezik) 50000
-
-

Ide hordtam szervizbe

magam javítom

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1994
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Patrol K160 Következő autója? Ha több baja nem lesz, kiesik alólam.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Maverick 1993

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)