A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Kuga (2013)

Kuga 2.0 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

2 gyerekkel terepen

Szöveges ítélet

2. gyerek születésekor akartunk a Citroen után egy megbízhatóbb autót (asszony a sok elektronikai hiba miatt hallani se akart francia autóról, hiába kényelmesek és ötletesek).
Fordnál dolgozik egy barátom, így adódott, hogy kipróbáljuk (korábbi Kuga a feleségénél volt használatban, de a 350L-es csomi eléggé röhejes volt).
Aston Martin-os kinézete eléggé bejött nekünk (bár a fara szerintem a korábbi verziónak jobb volt), méretek már jobbak (azért a hátsó középső ülés nem emberi, de legalább robosztusak az oldalajtók - a mai trendeknek megfelelően pedig a vezetőoldali lábtér nagyobb párom Swiftjében - bár a CRV hülyeségben még rá tudott tenni a Kugára is egy lapáttal, próbálja ki, aki akarja!)
Sajna a nagyobb lóerősre várni kellett volna, így maradt a kisebb, ami végülis megszokható (főleg két gyerekkel), de azért jobb élmény a 160LE!

Kényelem német autókhoz képest jó, futómű fordosan ok, motor kifejezetten halk (csak a kerekeket hallani, nekem bejön).
Azért vannak apróbb hiányosságok, pl. az ajtónyitást tompító gumicsík 10cm-e hiányzik - ami funkciókiesést nem okoz, de minden nyitáskor látszódik -, ami nekem furcsa egy olyan autónál, aminél minden esetben megkapom, hogy "luxuskategória" (biztosító, finanszírozó, szervíz). Vajon épp sztrájkolt a minőségellenőr a gyárban, ezért jöhetett le a gyártósorról így, vagy pont azt a gyárat zárták be, ahol jó méretben készült a gumicsík? Örök rejtély...
Bluetooth egyszerre csak egy mobilt tud kezelni? nonszensz!
Csomagtartónyitáskor mindig összekoszolom a kezem - Ford elektr.csom.nyitója nem a legjobb a tesztek szerint, úgyhogy marad a gyakori mosatás.
A motorháztető lecsapódását tompító gumipöckök mintha nem is lettek volna ragasztva - mindig elhagyok egyet-egyet.

Hasonló apróbb hibák állítólag a valódi luxusautóknál is előfordulnak a fóliázós szerint - úgyhogy ezzel nyugtatgatom az asszonyt, miért nem gyűjtöttünk a számára kedves Evoque-ra, dupla áron, feltehetően hasonló minőséggel és felszereltséggel, hiszen nemrég még a Fordé volt a Rover.
Apropó, a Kuga mellett szólt a Volvohoz nagyon hasonló biztonsági felszereltség is - feltehetően nem múltak el nyomtalanul a Volvo birtoklásának évei sem...

Fentiek alapján azért mindenkinek ajánlom a Kugát: megbízható, eddig igénytelen, kényelmes, méretekhez és összkerékhez képest nem rossz fogyasztású (nekem inkább 8 vegyesben, asszonynak persze 7, de találkoztam olyannal is, aki 7 alá vitte, de az már nem emberi tempó). Ár-érték arányban szerintem kifejezetten jó (Dustert nekem ne említse senki, Yeti meg nem tetszett asszonynak).

CRV-ről annyit, hogy miközben otthagytuk a Kugát pár hónaposan náluk parkolni, miközben teszteltük (cégtárs felesége mindenképp hófehér CRV-t akart), szállítóautójuk végighúzta az autóm oldalát. (Honda Pécs)
Ettől függetlenül nekem csalódás volt a CRV kényelem és motorügyileg (kanyarokat jobban vette azért, mert alváz mélyebben van - de a tereptulajdonságait ez nem erősíti). Mindenesetre a képviselet elég nagyképűen állt az egyértelműen általuk okozott kárhoz, remélem a nagyképű ügyvezető látta a linket, mennyire f.s autókat forgalmaz (aki nem hallott róla, keressen rá a CRV intelligens összkerékhajtására, ami nem is létezik - hahaha).
Qasqai esetén pedig az állítható összkereket nem is értem - csak a hülyéket lehet szerintem megvezetni vele, hiszen a SUV-ok nem igazi terepjárók nem igazi terepes pilótákkal (köztük én is), ilyeneknek pedig ezek az opciók csak arra jók, hogy könnyebben összetörjék az autót (szerencsétlen esetben az egész családdal az országúton esetleg egy nyári jégzáporban vagy olajfolton), amúgy is csak növelheti a meghibásodási lehetőségeket.

Terepen már sikerült egyszer elakasztanom - én hibámból, mert az utolsó 3 méteren is át tudtam volna menni lendületből, csak sötétben nem láttam a traktorvályúk végét. Azért ha az alváz felül (nehezek a SUV-k!) terepgumi nélkül, nincs esély.




Hibalista

- 2x beletolattak és szélvédőcserém is volt kavics miatt, gyári hiba semmi

Ide hordtam szervizbe

Ford Szabó Érdmegbízhatóak és szerintem legolcsóbbak Pest környékén

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 100
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Picasso Következő autója? terepes
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Kuga 2013 (2013)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)