A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Ka (1996-2007)

Ka StreetKa 1.6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Városi gokart

Szöveges ítélet

A vezetése leginkább egy első kerék hajtásos utcai gokartra hasonlít.
A hely elég szűkös benne, de jó értelemben körülvesz. Az üléseknek elég jó oldaltartása van, és a szövet kárpitban sem csúszkál az ember feneke. Eggyé lehet válni vele könnyen. Nagyon mélyen ül az ember benne, tényleg azaz érzése hogy csak pár centire van az aszfalttól. Ehhez jön, hogy nagyon alacsony a súlypontja. A kerekek ki vannak tolva a kaszni sarkaiba. A futómű
nagyon kemény, sportos. Ami a rossz utakat nem szereti. Viszont egyáltalán nem billeg a kocsi, inkább csúszik. Feltűnően sokáig ragaszkodik a kanyarban az úthoz. Olyan jó szögletesen lehet vele kanyarodni. Tiszta gokart feling!
A kormányzás nagyon közvetlen, és a kormányszervó sem segít rá túl sokat, így bőven van visszajelzés az útról.
A motorja viszont nem egy nagy szám. Nem mondom hogy nagyon gyenge, de manapság egy 1060 kilós autóhoz a 95Le nem túl sok. Szerintem 120lóerővel már lényegesen jobb lenne. A váltója viszont nagyon jó, rövid úton jár, és határozott. A fokozatok elég rövidek, ezért sportosabbnak érződik az autó.
Viszont az autópályát annyira nem szereti, mert 130nál már 4200at pörög a motor. Jó lett volna bele egy 6. fokozat is.
A fogyasztása nem túl jó, hogy finoman fogalmazzak. Országúton tényleg 6,5.
De városban simán megvan a 9 liter! De ha sportosabban vezetek akkor a 10litert lazán megeszi! És ráadásul szereti a prémium üzemanyagokat a szentem. Érezhetően jobban megy vele (100as benzin) Szóval aki spórolni akar a benzinen, az ne ilyet vegyen.
Szóval a Streetka nem egy sportautó, de minden pillanatban megpróbálja elhitetni velünk, hogy mégis csak az. Ez az a fajta autó, amibe az ember mosolyogva szál be, és még nagyobb mosollyal és összekócolt hajjal szál ki!
A formája még ma is korszerű. Akik nem ismerik úgy az autókat gyakran azt hiszik, hogy egy új típus (N-es rendszám)
Véleményem szerint az első kerék hajtástól eltekintve, alternatívája lehet a Mazda MX5-nek. Mivel a külső méretei, és súlya szinte teljesen megegyeznek. Viszont lényegesen olcsóbb. De szinte ugyanolyan élményt ad!

Hibalista

- Az autót német országból hozta be a nepper. - Alap szervizt csinált rajta, olaj csere, szűrők, féktárcsa, betétek. - Egy kulccsal, és szervizkönyv nélkül árulta. - Amúgy jó állapotúnak tűnt az autó, karosszéria illesztések egyformák voltak, rétegvastagságok egyforma kb. gyári, nem rohad sehol. Ugyan mi bajunk történhet? De a gumik kopottak, elől is hátul is. A bal hátsó lámpa hajszálrepedéses, de amúgy nem ázik be. Alkudtam és hoztam. - Miután el hozam, otthon nézegettem a papírjait, kézkönyv, stb. Látom csak nini, itt egy szerviz könyv! Na nézzük: A német hölgy a 11 évet képes volt 4, azaz négy szervizlátogatással letudni. Átlagban 30ezres, és 2 éves szerviz intervallumokkal! Hát ezt a szervizkönyvet én sem reklámoztam volna. Már nem volt őszinte a mosolyom.... - Mint később kiderült az autó abszolúte rideg tartásban volt eddig. - Másnap, egy gyors futómű állítás, négy új gumi és minden oké... Volt egy hétig, amikor elkezdett nyikorogni a hosszbordás szíj. Kórkép: elkopott feszítőgörgő, amit nem lehet csak úgy simán kicserélni, mert egy alumínium tartóval egybe van szerelve, és a vízpumpa is haldoklik. Munkadíjjal együtt Összesen 96e. Nem sokra rá a bal ajtó zárja adta meg magát 16e. - Egy hónap múlva a jó pesti utaknak is hála stabilizátor szilentek haltak meg. Egy hétre rá a kormány összekötő gömbfej+ egyéb gömbfejek Összesen 38e. Két hétre rá az önindító bele esett szét. 28e. Egy hónapra rá generátor diódahíd halt ki. Generátor felújítás+ munkadíj 32e. - Ezen a ponton kezdett megrendülni a bizalmam benne. Megfenyegettem, még egy dobása van és repül! Azóta eltelt 9 hónap és még semmi gond vele.... - Én nem gondolom, hogy ez a jellemző a típusra. Csak sikerült alaposan beletenyerelnem egy elhanyagolt példányba.

Ide hordtam szervizbe

Takács team.Gyorsak és nem próbálnak meg (látványosan) lehúzni.Szóval korrektek.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 112000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? sokminden Következő autója? Megtartom, marad veteránnak nálam.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Ka 1996 (1996)

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)