Turbo Uborka
Szöveges ítélet
Ő az első autóm, de eredetileg nem Ford KA-t terveztem, hanem Opel Tigrát, csak azok ebben az árkategóriában már csak szartalicskák voltak. 950 K-ért sikerült megvenni Szervóval, ABS, 2 Lufi, Elektromos csomag, riasztó, Immobilizer, nem dohányzó, manuális klíma... tehát egy álom komfort szempontjából potom összegért. Első kör után fura kattogásra figyeltem fel nagyobb kanyaroknál, ami utána nyilvánvalóvá vált, hogy féltengelycsukló... 1-2 hét után már nagyon csúnya hangja volt, így hát elvittem szerelőhöz, ahol aztán csináltassunk meg mindent, ha már itt vagyunk... féltengelycsukló, fékbetét és tárcsa, valami gumi, pollenszűrő, olajcsere, olajszűrő mindössze 54 K-ért most azóta minden szuper. Lehet, hogy 40 kilométernél hosszabb útra nem ülnék hátra, de elől elég szuper. Szokatlan volt a műszerfal, de azt is meg lehet szokni és idővel még szépnek is fog tűnni :D Most még cserélni kell a bal első lökhárító-elemet, mert valami etnikum az út menti etnikum-kika (Lomtalanítás) turkálása végeztével nekitolatott és elfelejtett telefonszámot hagyni, hogy "sorry nekimentem a kocsidnak". Ez színrefújással 20K. Rossz tulajdonsága az, hogy ha hátra beül 2 70-90 kg-os emberke, akkor érezhetően nehezen megy, főleg ha még bekapcsoljuk a klímát mellé, akkor 1-esbe jól meg kell taposni, hogy 2-esbe ne rángasson. Max 3 fő csomagja fér el a csomagtartóban. Azonban hozzá kell tennem, hogy az alakitható térnek köszönhetően elhoztam vele egyszerre egy gadrobszekrényt 193 cm, komod, polcrendszer: összesen 140 kg + én és egy ismerősöm... utána pedig egy domuszos szekrénysort (kb. 160 kg) kocsikáztattam meg 40 kilométeren és keresztül budapesten lol. Szóval ha valaki azt meri mondani, hogy csak 2 szelett párizsi fér el benne az nem normális. A klíma 1 litert eszik 100-on. Az ABS egyenesen ijesztő, mintha a kerekek kitörnének. De ezek a hibák elviselhetőek és mindemelett egy kellemes aranyos kocsi... és tévhit hogy női kocsi mert igencsak megy, ha kell.
Hibalista
- Féltengelycsukló - 15000+ Munkadíj
- Fékbetétek és -tárcsák cseréje - 14000+munkadíj
-
Ide hordtam szervizbe
Maszek (K-Roy)
Fordka.hu fórumon megtalálod.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 102000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Honda Jazz |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
