A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Granada (1977-1985)

Granada 2.3 L 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Kismozdonyom

Szöveges ítélet

Én nem tudom ki mennyiért vesz autót, egy 24 éves, 2.3-as benzines, porlasztós, v6-os, automata váltós (cserébe 3 sebességes:) vételárát az olvasó fantáziájára bízom. Szval kb. félúton 100 és 200 ezer között. Műszakival.
Van benne elektromos ablak, központi zár(csomagtartónyitással), barna bőrtető, fényszórómosó, enyhén barnított üveg, automata váltó. A szervókormányt nem írom mert széria.
Igen a fogyasztás: kizárólag városban nemigen autóztam el egy egész tank benzint, biztos bekortyolná a 15-öt, országúton 11-gyel elgurul, naná, hogy a mostanában megszűnő 98-ast igényli. Nagyon haragszom is a benzinkutakra:)
Nincs napi használatban, mikor megyek vele a fenti adatok nem érdekelnek: a v6-os muzsikál (kismozdonyom elnevezés ihletője) az ég kék a föld zöld és kerek:)
Veterán biztosítás van rája, és a teljesítményadóval jóval kevesebbet fizetek idéntől utána hehe.
Mielőtt még beszólna valaki, azért megjegyezném, hogy ezután a járgány után már egy kisebb családiház árát kifizették adóban...
És, hogy milyen egy ilyen Német középpolgári tepsivel közlekedni? Aki vezette kajánul vigyorgott az esemény után.
A teljesen szögletes kasznival városban is nagyon könnyű manőverezni, mert a vezetőülésből mind a négy sarka látható, de igazán országúton való méltóságteljes gurulás a legjobb vele. Előtted egy pinpongasztal méretű motorház... szóval vicces.
A 114 lóerős ohv motor és az automata váltóval együttesen 170 a végsebesség. Nem zavar. Nem hajszolom.
Tényleg 5 személyes az utastér (4 személy esetén hátul középen könyöklő) és 640 literes a csomagtér.
Egy ilyen autóval meg önmagában cimbiket lehet szerezni. Ezt értsd úgy, hogy egy Granadást meglátva simán fél órát locsogunk járóműveinkről és valahogy egyet értünk a dolgokban.
Aztán hátsókerékhajtás-automata-ornehéznek levés télen elég trutyi (nem bánom), de nyáron kavicson vicces ahogy elkezdi tolni az orrát egy ilyen jószág:)
És hogy rohad-e? Tudna, ha elhanyagolnám. Fűtött garázsban szunnyad apuci szeme fénye, ebből kifolyólag szépen kiszárad nedves használat után. Az hogy egy két jelentéktelen helyen kicsapta a herpesz, nem érdekel, a fő tartó elemek hibátlanok és ezt meg is óhajtom őrizni.

2007. július:

Bekövetkezett, amitől minden öregedő autómata autó tulajdonos retteg: a váltó örök vadászmezőkre való lépése.
Telefonálgatások eredménye: senki nem vállalja, aki mégis az 6 számjegyű összegeket helyez kilátásba.
Ezt az egész automata váltó javítást egy ilyen érdekes misztikus felhő lengi körül...
A vége egy 5 sebességes manuális váltó beszerelése lett sok pénzér. (azzal nyugtattam magam, hogy valaki ritka bélyegeket vesz én meg erre költöm...)
Szval az járóműre 6 bsovány számjegy ráment.
Az egész autó habitusa változott meg ezzel szemben: csökkent a fogyasztás, viszont egészen más lett az egész karakterisztika. A porlasztó gyengeségeire is rögtön rámutatott a motor kuplunggal törénő közvetlen terhelése:ezt is fel kellett újítani huszonegykétezeré´.
Érdekes módon még mindig nem haragszom rá, viszont a kapcsolatunk már nem olyan rózsaszin rózsás, mint azelőtt.


Hibalista

- Vásárlás után 4 gumi, olajcsere (asszem 42 eFt. volt).
- Az első tél előtt alvázvédés, itt-ott karosszériakozmetika (50 eFt)
- szervószivattyú (10 eFt)
- Nem jelentékeny dolgok

Ide hordtam szervizbe

Csörgi István Bp. II.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Apróságok én. Nem osztályzom.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1980
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 166000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Lada 1200-ez is megvan Következő autója? ezek mellet egy darabig semmi, de cápa 7-es megingatna
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Granada 1977

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)