Családi menős,pakolós.. néha még haza is visz.
Szöveges ítélet
Sosem volt Diesel autóm, féltem is tőlük. Kitartottam a benzin adta lehetőségeknél. Ez akkor változott meg, amikor Horváth Pali barátom győzködni kezdett az új Sharan kocsija menetteljesítményéről. Továbbá az is hozzájárult a váltáshoz, hogy a család bővülése miatt, szétnézve az autópiacon értelmes benzines alternatíva nem mutatkozott. A zsebbmotoros benzinfröccsentők 5 személlyel, klímával, agyig rakva nyaraláskor nem egy F1 élmény. Kénytelen voltam csatlakozni az olajkályhások táborához. Eddig úgy tűnik nem bántam meg!!
Galaxy 2.0 Ecoblue motor,190 LE,400Nm, 8-as automata(már nem Powershift!!) eddig minden igényemet kielégítette, amit egy autótól várhatok. Teszi a dolgát, ha letaposom elindul rendesen. Ehhez párosul, egy szerintem baráti fogyasztás, ami 7,5 liter/100 km. Ebben van város, országút, klíma, sok cucc.
Erős, gyors, kényelmes. Felszerelése minden igényt kielégít:
sávtartó, tábalfelismerő, adaptív tempomat, automata adaptív ledes lámpa, hűtés-fűtés sok zóna..................
Hely tekintetében nincs ami ne férjen bele, állati jól pakolható. Elektromosan dönthető hátsó üléssor, amiből még a harmadik sor is teljesértékű, akár hosszútávra is alkalmas egy felnőttnek. Ha minden ülést padlósíkba döntök 2 méterig bármit benyel. Ha kezed teli, az alárúgós ajtónyitó megkönnyíti a dolgod.
Fedélzeti navi nyilván lassú, és nem épp felhasználóbarát, de az okostelefonok korában nem okoz problémát, illetve Android auto meg Car Play tud futni.
Zene nekem nem kell több, bőven elég a hangszóró, mélynyomó tudása.
Eddigi utak során semmiféle baja nem volt, márkaszerviz az első ingyenes szerviz alkalmával nem győzött meg arról, hogy oda fogom hordani.
Annak aki valóban sokat cuccol, vagy nagy a család, mindenképp jó alternatíva.
Hibalista
- Eddig semmi. - - 2024 Update: Mint eddig több alkalommal, a Ford nem teregeti ki a szennyest.2019 évben sok hónapon kerszetül szerelték a 2.0 ecoblue motorokat hibás Continental befecskendezőkkel. Ezt nem hírdeti a kedves Ford, de aki guglizik 2 percet, ráakad a szarra.Én bele is tenyereltem. 51.000 km. dpf,katalizátor, és 4 befecskendező csere. - Írhatnám ki mit ragált, ki mit hárított, értelme nincs. Elég legyen annyi, kend a hajadra a szarodat Ford, és a vevőkezelést is csiszolhatjátok még. Többet ilyen fost nem veszek.
Ide hordtam szervizbe
Ford Hovány Kecskemét (kötelező volt)Ford Ivanics Székesfehérvár full dilettánsak.Ford Hovány kihúzott a bajból.
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Ügyes Sándor (Mivel nem hiszek a long life porhintésben, Sanyi 10.000 nél tett bele gyári szűrőket, meg olajat.meg 20nál meg 40nél meg 50nél
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2020 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Mondeo | Következő autója? | Camry |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
