Cimbim szerint: Teherbusz!
Szöveges ítélet
Az előző autó egy C-merci volt 220 cdi Eleganc. 6 évesen is szép volt jó volt, de kifutotta a maga idejét (kb 350 ekm volt benne, gyakorlatilag a motorhoz nem volt nyúlva).
Az is céges volt, ez is céges.
Lehetőség lett választani:
Gyakorlatilag 10-12 M közötti autók kerülhettek számításba.
A legfőbb kikötés:
Mivel adott egy nagy gyerek (14 év), egy kis gyerek gyerekülésben (3 év) meg egy tervezett gyerek (időközben megjött) szintén gyerekülésben, plussz kettő darab felnőtt (azaz apa meg anya) 5 fős autó kellett, amihez van sok rakodási lehetőség, mert imádunk utazni (és ennyi gyerekhez sok cucc jár).
Nos a legtöbb limuzin kiesett, azaz mind.
Az alapprobléma az, hogy az autók 90 %-ánál a hátsó ülés két személyre van formázva, az elméleti harmadik személy üljön a púpra. Na ha ide beraksz két gyerekülést, akkor azokat az öv behúzza a kimélyítés közepébe és a két gyerekülés között marad 10-20 cm, ahová aztán be nem ül senki.
Tehát hosszú nézelődés próbálkozás után kötöttem ki a Ford Galaxy-nál. (A többiről nem szeretnék írni, vagy ha igen, az egy hosszú elemezgetős sztori lenne:-))
Beleszerettünk.
Gyakorlatilag a keretösszeget ismerve szinte minden földi jó belekerülhetett. Sok technikai kütyüre nincs szükségem, inkább kényelemre "gyúrtunk", így került bele a dvd rendszer is, imádják a kölkök. Ma talán annyit tennék még hozzá, hogy sötétített üveggel az igazi, és nem lett volna rossz, ha nem kell feketének lennie.
Így is gyönyörű.
Van vonóhorog (behajtható, iszonyat nagy ötlet, egyszerűen zseniális!), tetőcsomi, van hozzá egy 500 literes Thule box (kiboxoltam:-)) így 7 személyre való csomag is elfér benne.
Ja 7 személy! A harmadik üléssor messze nem kényszer, már én is utaztam benne (mondjuk olyan, mintha a tenger túlpartján lennél). Mi átvétel után rögtön úgy kezdtük: Sógorék (2+1) meg mi (2+2) együtt a horvát tengerpartra. Akkor még kis box-szal. Királyság volt.
Van egy gyári hűtőládikó, nagyon komoly és jól funkcionál hosszú úton is.
Komoly gondom nem volt vele, végig csináltuk az építkezésünket együtt:-)
Húzott-vitt kívül-belül mindent amit csak el lehet képzelni rajta-mögötte-benne. (Meg amit nem azt is.)
A motor pont jó, erősebbhez voltam szokva, de vezetési stílusra is váltás lett nekem. Olyan családapás lettem (persze megy ez 200-zal is, de csak németországban:-) Talán ha lesz benne egyszer 2,2 tdci azzal lesz király.
Kevesett eszik, városban 8-8,5 autópálya magyar tempó mellet 7-7,5 vegyesen 7,8 literre jön ki.
A futóműve egy érdekes pont, iszonyatosan szépen vezethető, könnyen szépen kanyarodik, nem billeg, mint az elődjei (naja, teljesen más rendszerű ez a futómű!), viszont ha ezzel a kasztnival akarunk kanyarogni úgy hogy ne dölöngéljen, akkor bizony keménynek kell lennie: Ergo 17 collos kerekekkel megmondom melyik oldalán van a 10 Ft-os.
Fék-világítás rendben.
Kényelem? Akkora mint egy hajó, mindehol rengeteg benne a hely.
Imádjuk, kérdésre szívesen megy válasz.
Hibalista
- Úgynevezett elromlása csak egy volt:
- Lefagyott a gyári hátsó multimédia rendszer. A DVD kódot kért, eredetileg nem kaptam, a gyár meg nem tudott jó kódot prezentálni hozzá.
- Kénytelenek voltak újjat rakni bele, ahhoz meg adtak kódot.
Ide hordtam szervizbe
M1 Autoplanet
Törökbálint
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | MB C 220cdi | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
