A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Galaxy (1995-2006)

Galaxy 1.9 TDI  

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Nagyon akartam szeretni, és most félek beleülni

Szöveges ítélet

Amikor megvettem tisztában voltam, hogy a kilóméteróra nem a valódi értéket mutatja. Sebaj gondoltam, vezétmúszíjcsere, olajcsere és a többi szokásos majd megoldja.
A karosszériás ismerősöm átnázte az autót és megállapította, hogy elől, és hátul nem volt törve, a bal hátsó ajtónál volt 1 kis sérülése, de a fényezése rendben.
Vásárlás után derült ki számomra, hogy a hirdetésben szereplő fedélzeti számítógép, és a jelzett ESP hiányzik.
Igazából nekem eddig nem volt olyan autóm amiben nem volt külső hőmérsékletmérőm... nem is gondoltam, hogy még 2004-ben gyártottak hőmérő nélkül autót. Hát igen...
Az első probléma dec 27.én a Magyar határtól 400 kilóméterre leállt a gép.Mint utólag kiderült, a generátorom vezérlő kütyüje ment tönkre valami kábel elégése miatt. Szerencsére 2 új akkumlátorral, egy kis bikáztatással, egy pár kilóméter vontatással valahogy hazaértem. (A határtól sötétben 2 "világító" autó között 160-al világítás és fűtés nélkül toltam hazáig.)
2. elakadásomkor ugyanez a kábel ment tönkre.Ekkor a pesti csúcsban a Margit és az Árpád híd között zuhogó esőben állt meg alattam, vontattunk, egy kis bikázás és megint sötétbe "borulva" száguldottunk egy másik autó kiséretében/mögött jutottam el vidéki szerelőmhöz.
Második lerobbanás után, vezetékcsere és biztosítási panel csere, és kiokosítottak, hogy egyszerre az első és hátsó ablakfűtést, a klímát, a fűtést, és a hifi-t ne használjam :(
Azóta ovatosan használom az elektronikát, és szorongva gondolok külföldi utjaimon, hogy mikor áll meg a gép alattam.
Ami szintén nem tetszik, hogy havas utakon a korábbi autóimhoz képest lényegesen jobban csúszik.
A váltó kicsit recseg, és a motor a korábbi 1.9-es Octaviánkhoz képest úgy tűnik sokkal lomhább, de lehet csak ez már puszta fekete mágia :(
A belső méretei miatt ragaszkodom hozzá, de félek az újabb várható hibáktől, ezért szivem szerint szabadulnék tőle.
Korábbi autómmal 60000 km.t menten úgy hogy az olajcsere, és a szezonális gumicserén kívül szerelőt nem láttam, most meg már 2000 km után otthagyott :(

Hibalista

- Generátor, Generátor

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Mondeo 2006 Következő autója? Toyota Hilux
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Galaxy 1995 (1995 - 2006)

További ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)