Megbízhatatlan pénztemető
Szöveges ítélet
A motor elkezdett kalapálni - kiment egy hidrótőke, a szelepszár átlyuggatta, a vezérműtengely bütyke elszállt. Hengerfejfelújítás lett a dologból. Szakáll-metálba vitték. Ott rossz szelepszárvezetőt tettek bele. Visszaszerelték, s elkezdte zabálni az olajat. NÉGY HÓNAPIG szórakoztak vele, mire ismét hajlandók voltak leszerelni. Kiderült, hogy ők szúrták el. Újra teljes hengerfejfelújítás - összes tömítés csere, porlasztócsúcsok új tömítés, stb. Plussz, kitalálták, hogy a dugattyúkat is szerintük ki kell cserélni, mert biztos arra ette az olajat. 4 db. új gyári dugattyú ment bele. Az olajszívattyú elszállt, elnyíródott, ezt is cserélni kellett. LÉgtömegmérő, generátor feszítő szintén. Turbót tisztíttatni kellett. Mivel a SZakáll-metálban elszúrták, s emiatt zabálta az olajat, a katalizátorom telement olajjal - kuka. Új katalizátor. Most ott tartunk, hogy 1 literrel magasabb lett a fogyasztása, mint volt, a teljesítménye pedig kisebb. Már sokadszor viszem vissza beállításra. Szóval gáz. 900ezerben van eddig a javíttatások összköltsége. Amúgy a gyerekek imádják, márha itthon van az autó.
Hibalista
- hidrotőke, vezérműtengely bütyök letört, olajpumpa, légtömegmérő, ablaktörlőmotor, turbó
Ide hordtam szervizbe
egy ford szakszervíz
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Civic | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |
