Még mindig - az autóm
Szöveges ítélet
Nemetorszagbol jott, SI verzio ami a Gia felszereltseghez meg hozzatesz nehany extrat (sportulesek, borkormany+valto, 5 alufelni, hifi, dupla automata klima, ulesfutes, komputer, tempomat, teli csomag, leveheto vonohorog, 5 el ablak, kodlampa,...). Kivalo auto, majd minden joval felszerelve. Nagyon elegedett vagyok vele, mindent tud amire most, vagy a kesobbiekben szuksegem lesz. A fogyasztasa kicsit sok a gyari adatokhoz kepest, de meg mindig lenyegesen kevesebb, mint az elozo autom volt. Pozitiv a nagy hely (rendszeresen alszom is benne), a vezetesi komfort, az alacsony szervizkoltseg, a megbizhatosag. Kicsit lehetne erosebb, de mindig gondolkodom minek (legutobb egy jobb hatso defektnel 150+ -nal)...
Hibalista
- Kutyacsont elol jobb es bal oldalon is - 8000, ezen kivul csak kopo alkatreszeket csereltettem.
-
- Update majd ket ev (+60000 km) utan...
-
- Meg mindig elegedett vagyok a szervizigennyel, bar egy kulfoldi utam soran eltort ket hidrotoke a hengerfejben. Haza kellett vontatni a kocsit ami csekely 93000 HUF volt. A javittatas meg elvitte a teli nyaralasra felretett penzemet (~150000 HUF). Nyar elejen a klima gyengen muzsikalt, ezert elvittem egy klimashoz aki feltoltotte a teljesen ures rendszert es rakott bele uv-s lottyot is (sum 10000 HUF), hogy lassa hol szokik a gaz. Mindezek ellenere a kovetkezo ellenorzeskor nem talalt szivargasra utalo jelet, es a klima most is jol mukodik. A kipufogorendszer hatso reszet (dob) cserelni kellett (utangyartott 40000 HUF).
-
- Ami viszont furcsa, hogy tornek a vezetekek az ajtoknal. Legutobb a hatrameneti lampa ment el egy vezetekszakadas miatt (ket szakadt szalat javitottam), most a bal hatso ablakemelo sztrajkol a vilagitaskapcsoloval egyetemben. Valoszinuleg megint nekiallok magam a javitgatasnak, bar a az eddigi tapasztalataim alapjan a vegleges megoldas az atvezetekeles volna.
-
- Most, hogy lassan eleri a 200000 km futasteljesitmenyt (minden kintrol jott auto 80000 km-el erkezik :-)) kicsit ugy erzem gyengul a motor. Imadom az autot, igy gyanitom hamarosan ujabb befektetesre lesz szukseg :-(
-
- Update ujabb 40000 km utan...
-
- Sajnos gazdagodott a javittatasok szama (oregszik a gep):
- 1, klimakompresszor eresztett
- 2, klimacso kilyukadt
- 3, rasegito futes kalyhajat ket izben kellett javittatni
- 4, a vezeto oldali ules futese nem muxik. Nem csinaltattam meg, jarok enelkul (pedig jo es hasznos szolgaltatas)
- 5, tornek a muanyag kutyuk (legterelo lemezek az utasterben, borito lemezek karmantyui (log az ossze, vagy mar le is torott)
-
Ide hordtam szervizbe
Ford markaszerviz (Vaci ut) - hozza nem ertok!!!!!!!!! Penzkidobas.
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Most egy rokonhoz hordom aki fusiban szereli es mindig popec a gep. Pontos, lelkiismeretes, erti a dolgat.
Update majd ket ev (+60000 km) utan...
De egyre dragabban dolgozik :-(
Update ujabb 40000 km utan:
Most hogy mar alkalmazottja is van nagyban csokkent a minosege. Tipikus magyar "sikersztori"...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 86000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | w124 | Következő autója? | nem adom el egy darabig |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
