Maga az álom!!! Vagyis inkább rémálom...
Szöveges ítélet
Kész menyország, maga a kényeztetés, óriási, hatalmas, csodálatos =) már amikor megy. Hihetetlen szopórollerre lehet felülni az autó megvásárlásával. Szép, jó, tágas, lehet bele cuccolni, egyszerűen variálhatók az ülések, 5en síelni Franciaországig lehet vele szaladni. 7 emberrel is csodálatos, csak ott a bibi hogy max kézi utazótáskát tudsz az öledbe rakni mert raktér egyenlő a 0-val olyankor.
Volkswagen motor, chippel 130 LE körül. Szedi a lábát, normál tempóval 140ig teljesen jól mozog, arra nem lehet semmi panasz.(boyracereknek nem ideális, és nem fogsz vele senkit se letakarítani a belső sávból:P)
Mi nyúzzuk rendesen, nem mondom. Város, országút teljesen vegyesen, de még Ausztriát és Németországot is megjárta jópárszor.
Na de itt jön a bibi. Kéremszépen van olyan időszak, mikor a kocsi többet tölt szerelőnél mint otthon. Hihetetlen költséges és idegesítő hibák sorozata tud megjelenni rajta. A legnagyobb bosszúságot nekünk a hajtáslánc okozza. Lendkerék állandó mumus, mint a váltó kihajtása is(tudják, váltásnál az a jellegzetes klattyogó hang). Mindkettő 150 de inkább 200 környékén van.(igen, csapjanak hozzá nyugodtan még három nullát!) Váltócserés volt a szeretett gépjármű, hihetetlen bosszúságot okozva. Le sem merem írni a költségét. Folyamatosan jönnek elő az elektronikai hibák is, szerintem ez az autó csak a gyártósor végén volt tökéletesen működő állapotban.
A klímája (már amikor működik....) nem hűti le a hatalmas légteret rendesen. Télen nem fűt rendesen, mivel vagy elromlik éppen a hátsó kazán, vagy éppenséggel még annak segítségével is átérsz a szomszéd városba mire megmozdul a vízhőfokjelző. Hibalista alább megtalálható, lehet csemegézni. Össz hiba és szervízköltséget nem mertem számolni, mert inkább fejbelőném magamat a művelet felénél.
Megadom a kegyelemdöfést az egész sztorinak: a híres, hírhedt MERCEDES...mégegyszer mondom, a közhiedelemben a mumus, állandóan lerohadó Mercedesre fele ennyit sem költöttünk, pedig az tényleg napi használatban van és másfélszer ennyit futunk vele. Na meg ha abba beülök, nem úgy indulok el, hogy úristen csak meg ne álljon útközben. A Galaxynál ez mindig benne van a pakliban....
Hibalista
- VÁLTÓCSERE.... - Kettőstömegű lendkerék kuplungszettel(4 év alatt kétszer!) - Váltónál van egy kihajtás.(váltóban és a féltengelyen is egy-egy) kétszer!! - Légtömegmérő - Hátsó kályha ami a hűtővizet melegíti - Generátor - Klíma csövei kilyukadtak, elment az összes gáz háromszor is.... - Üzemanyag szivattyú - Vízpumpa - Szervószivattyú (fékszervó az eredeti nyomás felét termelte) - Bal hátsó ajtó zár - Tolatóradar - Hátsó teleszkópok kétszer - Féltengelyek, gumiharangok - Kormányösszekötő gumiharangja, kormánymű felújítása - Futóműben "kutyacsontok" - Első izzók kb kéthavonta - Ablaktörlő mechanika - Foylamatos sz*pás az apróbb de annál idegtépőbb elektronikai hibával amit lehetetlen volt kimérni..
Ide hordtam szervizbe
Maszek szervíz, Vácott egy nagy piros házban
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
haverkolléga villamossági műhelye
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Galaxy, a régi 1.9 TDI | Következő autója? | E 270 CDI T |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
