Ford Galaxy 1.9 PDTDI 90 LE kellemes szürke tartós egyterű felújítóknak
Szöveges ítélet
Ami rossz és odafigyelendő: az ablaktörlő, meg a fékek állapota amennyiben használtan vesszük. A többiről tudtam hogy cserélendő.
Az autó szépen megy, kellemes vezetni, 90 lovas létére a kis turbóval jól húz.
6,5-7,5 l/km-rel megelégszik. Szereti a jó üzemanyagot a PD elemek miatt.
Cetan Booster javalt valamint Common rali tisztító adalék az üzemanyagba. A költség megtérül a fogyasztásban.
A PD elemek közel 300.000 km futásteljesítmény körül is ±25%-os tűréshatáron belül dolgoznak.
A csomagtér 5 személlyel pótolhatatlan. Magasan ülni kiváló. A tronolós ülésmód kényelmes. Ülésfűtés, szélvédőfűtés, térfűtés, klíma, állófűtéssé alakított kiegészítőfűtés kiváló. A lényeg, hogy jó alapautót vegyünk a széria elejéről.
A legelső PD elemek nagyon tartósak. Pakolni szuper, berakhatsz egy mélynyomót, akár kettőt is. A világításrendszer jól karbantartható, pl. gasket cseréje a fényszóróban 1000 Ft volt általam. Az alkatrészek elérhető áron vannak.
Az autó 1,1 MMHUF-ba volt ha a beszámítást is figyelembe veszem felújítással együtt. Csak az csinálja így aki szeret autókat felújíttatni, és nem idegesítik a kisebb nagyobb hibák, mert időben felismeri a hiba okát. Legyen otthon egy VAG diagnosztikai kábeled notebookkal vagy egy bluetooth OBD2 adapter okosmobillal.
Kínából fillérekbe kerül.
Hibalista
- A használt olcsó németországi vétel ára a kiadós felújítás. - Van aki erre rákészül, ért hozzá és jók a forrásai és a szerelői, de csak az tegye. - Mit kell cserélni egy folyamatosan szervizelt német tulaj után? Mindent. - Akkor miért jó ez nekem? Mert a hibákat legalább szakszerűen hárították el, ill. a kocsi mindent megkapott szervizkor, melyek periódusait betartották. - - vezérmű szett - - teljes fékrendszerfelújítás kézifékhuzalokkal - - motorolaj - - termosztát - - fékolaj - - hűtővíz - - kormányszervó olaj - - klímafelújítás (csak tömítettség) - - kályhafelújítás (csak vezetékek) - - egyenfesz szabályzó csere a generátorban - - ablaktörlő szerkezet átzsírzása + zsírzószemeket kértem ráfúrni - - lógó vezetőoldali ajtó zsanérelem cseréje (flex + hegesztés + festés) - - szépészeti fényezés a hibákra (lökösök) - - belső tér tisztítás - - új gumiszőnyegeket - - előtétellenállás cseréje a légkeringetésben - - egyik hűtőventi cseréje (felújítható a régi) - - új gumik, új felnik (téli - nyári, acél - alu) - - pár műanyagelem cseréje a beltérben - - kalaptartó róló extra beszerelése - - GSM vezérelt kályha átalakítás - - Stb. apróságok: eredmény: valamivel olcsóbban mint egy itthoni vétel, csináltál egy újszerű autót magadnak, amiről tudod hogy rendben lesz 5 évig.
Ide hordtam szervizbe
Posta János
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Bartha Tibor + Bokor Zsolt
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 268000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | GOLF 3 1.4 8V MPI | Következő autója? | Sharan |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
