Családi kedvenc
Szöveges ítélet
Az új gépjárműre a család ráhatására esett a választás , nagy kényelmes és egy szerűen variálható belső . Igaz már nem fiatal 14éves és ebben a kategóriában nehéz megkímélt szép állapotút találni . Mivel én nem szeretem a dízelt és árban is duplája egy azonos korú állapotú benzinesnek (egy gáz szett beruházásával 250.000ft gáz=dízel) , én 500.000ft-ért vetem 2010 januárjában egy lelakott dízel 850.000ft-tól indult . Tisztában voltam ,hogy nem ehet 5-6l/100km-en , de normál használat és vezetés stílus mellet (5seb.manuális váltó) hosszútávon 8,5-9l/100km vegyes 11l/100km-er ha ennél többet eszik érdemes kicserélni a vákum csöveket , legutóbbi hosszú utam átlaga 990km-er trélert húzva változó terep mellet közel 3500kg súllyal 50%bezin 50%etanol 12l/100km-er . Aki egy viszonylag fentartható , tágas jól kihasználható autót szeretne annak csak ajánlani tudom.
Hibalista
- Ahogy az szokott leni próba úton minden csendes és jó. Pár hét használat után elkezdte rázni a bal elejét hiba féltengelycsukló , egy új 85.000-9.000ft között , de a csukló kapott egy új esélyt és elég volt egy porvédő és takarítás . Újabb pár hét elkezdett kopogni a futómű hiba szilent csere 850ft/db az előző szerelő megoldotta szigetelőszalaggal . Újabb pár hét kormány porvédő elöregedett szakadt, kormánymű szivárog, porvédő 3500/pár a kormánymű felújítás horror! 35.000-60.000ft-ig megoldás 15w40-es olaj és már nem is szivárog.
Ide hordtam szervizbe
csak saját kezűleg .
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 222000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 827 V6 | Következő autója? | galaxy,sharan? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.6/10) |
