Re: RE:Lomha, de legalább recseg a váltó
Szöveges ítélet
- Ár: Az ára nem 3.4 M között volt, hanem 2,8 alatt. A 3 M felettieket már nem Fresh-nek hívják
- Teljesítmény: Lehet, hogy 81 lóerő áll rendelkezésre, de akkor valaki használ vagy 20-at. Mert volt már 2 különböző 80 lóerős autóm, mindkettő erősebbnek bizonyult, a Kalos jelentősen e-rősebbnek.
- Bejáratás: Mivel hosszabb távban gondolkozom általában egy autóról a szakszerű bejáratás természetesen nem szokott kimaradni, még ha a szakszervízben csak legyintenek is rá.
-Váltó: Lehet, hogy a német precizitás über alles, de az én kocsim váltója, és egy másik Fusion-os ismerősömé, és egy hamadik Focus-os ismerősömé szintén recseg. Mindhárman tapasztalt vezetőnek tartjuk magunkat, és ismerjük a fortélyokat is, de ezek bizony recsegnek. A szervíz is elismerte, próbálta is állítgatni -sikertelenül-, a konstrukciós hibát is elismerték, de ez így működik jól. Nonszensz.
Összefogalva azért megére a pénzét. A váltó 80e után sem recseg jobban mint 0 km után (megszoktam már, hogy a tanulóvezetők megmosolyognak a recsegő váltási stílusom miatt), nem pottyant még le semmi, és nem is nyöszörögnek a belső alkatrészek. Az alkatrészek kopása is normálisnak mondható, az áráért nem találtunk, és talán most sem találnék jobbat 0 km-esen.
A fogyasztása sem mondható rossznak.
De ez a váltóprobléma elég ahhoz, hogy márkát váltsak, ha új autót veszek.
Hibalista
- Elektromos tükörfűtés. A szervíz szerint jó, a jég szerint nem.
- A váltó meg már a gyárban is rossz volt.
Ide hordtam szervizbe
Ford Érd
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 83000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Kalos | Következő autója? | Volvo |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
