A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Fusion (2002-2012)

Fusion 1.4 benzines 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nevem Fruzsi. Ford Fruzsi!

Szöveges ítélet

Amikor átvettem, pár éve nem volt autó alattam, mégis az első párszáz méter után azt éreztem, mintha mindíg ezzel a kocsival jártam volna (na jó, ez túlzás, de nagyon könnyű megszokni). 4-5E km-ig elég nagy volt az étvágya, de sikeresen összecsiszolódtunk, úgyhogy 6.5-7l közötti átlagot tudunk, városon kívül, 90-100-as max. tempónál, légkondival. Az autópályán a 140-150 tempónál viszont -ehhez képest- szomjassá válik, és ez igaz a városi forgalomra is.

Aki most vesz, és csillaggarázsban fog állni a kocsija, az első dolga az legyen, hogy vesz a Tesco-ban négy darab dísztárcsát (hatszázé´ darabját), és lecseréli. 5800Ft/darab(!)-ot nekem sem ért meg a gyáriak pótlása.
A pollenszűrő berakása után a szellőztetés jóval csendesebb lett, és az 1-2 ventillátorfokozat között sincs olyan nagy ugrás.
Nagyon ötletes az ablaktörlő fokozatmentes programozhatósága, a hátsó törlő automatikus indítása hátramenetnél, a rádió hangerejének automatikus szabályozása a zajtól (sebesség) függően... szóval sok apró, de kellemes ötlettel tették kényelmessé az autót.

A vezetőülés magassága/pozíciója/dőlése, illetve a kormány magassága könnyen állítható, azonban nekem legalábbis a tökéletes beállítás megtalálása elég sokáig tartott, kár, hogy tengelyirányban nem mozog a kormány, illetve hogy néhány pozícióban takarja a kilométerórát.

NINCS hozzá gyári szerszámkészlet, azonban izzócseréhez kell pár torxkulcs, illetve javasolt egy kombifogó. Pumpa sincs, próbáltam taposós kínaival, minikompresszorral, mégis a régifajta Lada-pumpa "jött be", olyat érdemes beszerezni.

Téli gumikészletet megérdemli, természetesen felnivel együtt -- aki teheti, minden ősszel akciózik ezzel a Ford.

Summa: Neeeekem teccik :-)) bár kissé drága volt (bő három milla (Trend+klíma+ABS), és a TDCi, ugyan még drágább lett volna, de fürgébb, robabnékonyabb, ráadásul olcsóbban tartható, úgyhogy a motorválasztást kissé bánom, de semmi mást.

Hosszabb távú tapasztalat, hogy megfelelően kezelt tengelykapcsoló-váltó esetén nincs reccs, és lehet vele dinamikusan autózni -- sőt, a panaszkodó márkatársak problémáival sem találkoztam eddig.

Hibalista

- Semmi. Komolyan. Futóművet kellett állítani, mert megette a nyári gumikat, a jobb első ablakot benyomták, de a Cromax-ban sikerült másnap kicseréltetni.

Ide hordtam szervizbe

Els? kötelez?, illetve az említett lökhárítócsere: Ford Petrányi Bp. A köteles?szervíz során kerek perec megmondták, hogy az autó közelében sem lehet a tulaj -- pedig akkor a pollensz?r?t sem felejtették volna el belerakni, és nem csak a kasszánál derül ki, ráadásul nem tart b? fél óráig a sz?r? berakása, mert nem tudták, hogy a gázpedált le kell hozzá szerelni (én tudtam...) Ugyanezzel a szervízzel ismer?snek horrorabb tapasztalata volt (kuplungcsere Mondeo-ban, aztán "elfelejtették" visszatölteni a h?t?vizet, úgy kapta vissza a kocsit...)

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Ford Romhányi, Bercel -- egyrészt a "Ford Fusion, avagy autót 3 millió alatt" topicban írtak, másrészt a kotelezoszerviz.hu alapján válastva: nem bántam meg. Mindent, ami kötelez? megcsináltak, ötletet/tippet adtak a következ? évre (pl. ügyelni kell a guminyomásra, mert arra "háklis" a kisasszony).

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 46000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Focus C-Max, Opel Meriva/Zafira, vagy az utódaik
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Fusion 2002 (2002)

További ítéletek (155 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)