Hidegzuhany
Szöveges ítélet
2004-ben vásároltam újonnan mivel azt gondoltam, hogy magas építése miatt jó lesz ismerve a Magyar útviszonyokat. Ezzel nem is volt gond, a futómű elég masszív még semmit nem kellett cserélni benne.
Ezzel a jó tulajdonságok végére is értem.
Ezt követték a sorozatos csalódások: 11000 km.-nél az összeérő vizcsövek kidörzsölték egymást, folyni kezdett a fagyálló, mindez a garancia idő után két héttel.
Ezt nagy nehezen kijavították garanciába, majd még 2x...
Nem sokkal ezek után letörtek a hátsó ülések kibiztosító karjai, valamint a műszerfal tetején lévő tárolódoboz sarka, a szivargújtó ( ami már csak töltő csatlakozó) atomjaira hullott.
Olvasva a többi hozzászólást, csodálkozva vettem tudomásul, hogy senki nem ír az indítási problémákról melyeket tapasztaltam és nem csak én hanem egy kollégám a szintén 1.4 tdci tulajdonos. Ez a hiba abból áll , hogy kb: 0 és +5 C fokos hőmérséklet tartományban, különösem párás, esős időben nem ritkán 8.-10. indításra sikerült beindítani. Szervíz nem érti, hiba nincs én végképp nem értem...
Másik érdekesség, hogy reptér közelében ahol radar van ( napi szinten járok ilyen szakaszon) ha úgy forul a radar teljesen leállítja a motort, kilövi a computert vagy ilyesmi, ( mindegy milyen fordulaton megy a motor) ami azonnal újra indul de nem hiszem, hogy jót tesz neki.
Az már csak apróság, hogy ha beállítja az ember az ülést ill. a kormányt, hogy kényelmes legyen biztos, hogy nem látja a műszerfalon az üzemanyag szint jelzőt, napi számlálót valamint az időórát. Tolató lámpa fénye a nullával egyenlő ( spórolás: 2 helyett 1 van de az is minek)...
Összességében jellemző rá ami általában minden új autóra, hogy erősen ki van spórolva az anyag belőle ott ahol elsőre nem látszik. Nos az tény, hogy ezeket már nem 20 évre gyártották, az viszont szégyen, hogy azt a néhány évet amelyre elvileg gyártották sem bírja ki hibák sora nélkül.
A fent leírtakhoz még annyit, hogy nagyon kímélő üzemmmódban használtam és e mellett fordultak elő a fent leírtak, arra gondolni se merek, hogy komoly igénybevételnél mi minden jött volna elő...
Hibalista
- motortól a fűtőradiátorhoz vezető vízcsövek összeértek 3 x dörzsölték szét egymást, a hátsó ülések nyitó karja mindkét oldalon eltört, műszerfal tetején lévő tárolódoboz zsanérja szintén eltört. A szervíz a vízcsöveket cserélte ki, nagy nehezen ismerték el, hogy típushiba és harmadjára sikerült is leszigetelniük... A többi hibája máig létezik
Ide hordtam szervizbe
Autó Escort Debrecen.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | escort 1.4 | Következő autója? | csak Japán autót |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
