A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus C-Max (2004)

Focus C-Max 1,6 TI-VCT Trend+ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Praktikus jószág

Szöveges ítélet

Focus kombit mentünk venni de beleültünk a c-maxba is, utána már nem volt kérdés melyik kell. Belül tágas, csomagtartó nagy, könnyen pakolható. A kényelemmel vannak gondok, a kiseggelt vezetőülés kényelmes, de az anyósülés már kevésbé, hátul elég kemények az ülések. Viszont a középső ülést hátratolva a csomagtérbe a 2 hátsó ülést hátracsúsztatva rengeteg hely lesz, hosszú utazáskor nagyon jó. Az egyenként kivehető, dönthető hátsó ülések nagyon praktikusak. Mosógép, hűtő, 2m-es lapraszerelt bútorok beférnek. Ülés ledöntéssel a sílécek is beférnek keresztbe. Fordnál a szövetet nem nagyon ismerik, spórolósan bánnak a műbőrrel is a könyöklőn, de a műanyagok legalább esztétikusak. Úttartása fordosan kiváló, nagyon jó vezetni. Digit légkondi jól működik, rádió átlagosan szól az adók vétele kicsit gyenge.
110-ig nincs menetzaj, szélzaj felette viszont már hangos.

A térképtartó rekesz a kesztyűtartó felett pompás dolog, csak 2 év után nyekereg, ugyanúgy mint a praktikus szalonnázó asztalka az első ülések mögött, ki kell támasztani valahogy és rendben van. A vezetőülésnél talán az biztonsági mozgása miatt néha csikorog valami, nem hangos de idegesítő.


Fogyasztás:

Nagyon óvatosan városon kívül tud 5,9-5,8 at de akkor max 90 és kanyar előtt sincs fékezés
Városban (Budapest) 8l, 9l nyáron légkondival
Autópálya 130-nál légkondival 8l
Télen Olaszországba autópálya 7l 110-130 között közlekedve

Szerintem nem fogyaszt sokat egy magas építésű autóhoz képest, TI-VCT motor valamivel kevesebbet fogyaszt mint a sima benzines (gyári adat szerint 0,5l/100km)


Tunning:
- utólag tempomat, 25.000 Ft (gombsor beépítése+számítógép beállítása) Néha jl jön de az 1,6-os benzines kevés a hosszú emelkedők váltás nélküli leküzdéséhez, ha nem tudja tartani a beállított értéket simán padló gázt nyom a tempómat, dízelhez tökéletes.

- lábtér világítás, hozzávalók: végy 2 db 70 ft os izzót, tedd be a foglalatba. Ha gyári extrának nem kéred akkor csak az izzó nincs benne a foglalatba. Milliókat spórolhat a Ford ezen.

Van a családban egy újradizájnolt 2008-as C-max 1,6 dízel Ghia:

1,6 dízel való igazán a c-max hoz, már többen mondták hogy a ghia jobban össze vannak rakva mint a gyengébbik felszereltségű autók, lehet hogy igaz, mert ebben az autóban is van 55.000 km de műanyag nyöszörgés egyáltalán nincs. Egyébként 98% ban ugyanaz mint a régi c-max.

Az autót a hibái ellenére nagyon szeretjük, jó vétel volt.

Hibalista

- Vezető oldali kartámasz racsni (garban cserélve)

Ide hordtam szervizbe

Ford Solymár

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 58000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf IV Következő autója? Bugatti Veyron
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus C-Max 2004 (2004)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)