Magasan a bakon
Szöveges ítélet
Mindenről Mr.Suzuki tehet! Mármint arról, hogy a „dobozos” C-max a családunkba került. Történt, hogy az előző Ignist a párom megszerette. Fent ült a bakon és átlátta a helyzetet, no meg a forgalmat. No igen, de ahogy az sok esetben megzavarja a szürke hétköznapokat családunk bővült és mint sok gondos apa én is szembesültem azzal, hogy a mi kis jázmin sárga Ignisünk csomagtartójába egy esernyő babakocsi sem fér be. Van egy céges Focus kombim, így esett a választás a C-max-ra. Az autó kívülről és belülről is rendben van. Szalonból 0 km-el vettem egy kedves embertől Fóton. A régi kombi után sokkal jobb az összhang az autó belterében. A párom imádja, hogy továbbra is a „bakon” ül és az autót fürgén mozgatja az 1.6-os benzines 100LE motor. Jellemzően városban 2 emberrel gurul a gép. Kicsit elkeseredtem, amikor egy mosásnál azt tapasztaltam, hogy hámlik a lakk a gépről. Gyorsan és szépen Szeleczkyék rendbe hozták. Most két éves és van benne 30 ezer km és nagyon rendben van. Eddig a legnagyobb baja az volt, hogy „rohadt” büdös volt kb. 2 hétig. Aztán kiderült, hogy nem a Max tehet a szagról és nem a lábát, kell megmosni, hanem egy madárfiókát kellett kiszednem a motortérből (gőzöm nincs, hogy miként került oda). Összességében azt kaptam, amit vártam: tágas bel tér, nagy csomagtartó, magasan ülsz benne a bakon. Szuper futómű és magas kaszni ellenére a Horvát tengerpart menti hegyi utakon úgy kanyarogtam vele, mintha terpesztett lábbal mentem volna. Nekünk bejön a gép, ajánlom családos 40-es apáknak.
Hibalista
- A lakk lepergett róla pár helyen
Ide hordtam szervizbe
Ford Szeleczky - Fót
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Ignis | Következő autója? | Ford Focus turnier |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
